Νότια Κορέα: Δύο άνθρωποι πέθαναν λίγο μετά τον εμβολιασμό τους

Δύο άνθρωποι στη Σεούλ της Νότιας Κορέας άφησαν την τελευταία τους πνοή λίγο μετά τη χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca.

όπως μεταδίδει το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap, το πρώτο άτομο ήταν περίπου στη δεκαετία των 50.

Ώρες μετά τον εμβολιασμό τους την Τρίτη το πρωί, ο ασθενής άρχισε να εμφανίζει συμπτώματα καρδιακής ανεπάρκειας και αντιμετώπισε δυσκολία στην αναπνοή, αλλά ανέκαμψε μετά από επείγουσα φροντίδα.

​Ωστόσο, τα συμπτώματα επανεμφανίστηκαν το επόμενο πρωί και οδήγησαν τελικά στο θάνατό του.

Το δεύτερο άτομο, ένας 63χρονος άνδρας με εγκεφαλοαγγειακή νόσο, πέθανε επίσης την Τετάρτη το πρωί, τέσσερις ημέρες μετά τον εμβολιασμό του. Είχε ήδη εμφανίσει ένα 24ωρο μετά τον εμβολιασμό σύμφωνα με τα τοπικά μέσα σοβαρά συμπτώματα, όπως υψηλό πυρετό και πόνο σε όλο το σώμα.

Σε κάθε περίπτωση, οι υγειονομικοί αξιωματούχοι δεν έχουν ακόμη αποδείξει εάν οι θάνατοι προκλήθηκαν από παρενέργειες που προκάλεσε το εμβόλιο, όπως πρόσθεσε το πρακτορείο ειδήσεων.

Η Νότια Κορέα χρησιμοποιεί το εμβόλιο AstraZeneca για ιατρικό προσωπικό και ασθενείς σε γηροκομεία, αλλά το έχει απαγορεύσει για ηλικιωμένους ηλικίας 65 ετών και άνω, καθώς τα δεδομένα σχετικά με τις επιδράσεις του εμβολίου στην τελευταία ήταν ανεπαρκή.

vradini.gr


πηγή

loading...

Αφήστε απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε το όνομά σας εδώ