Αυτοκίνητο: Το Jeep Wrangler γίνεται και πλήρως ηλεκτρικό
H Jeep προχωρά ακάθεκτη προς την ηλεκτροκίνηση. Έτσι μετά τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Renegade και του Compass, καθώς και του Wrangler, παρουσιάζει και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του τελευταίου. Η οποία ονομάζεται Magneto και θα κάνει την εμφάνισή της στην ετήσια εκδήλωσή της Jeep Easter Safari στις εκτός δρόμου διαδρομές της Μόαμπ στη Γιούτα των ΗΠΑ, όπου παραδοσιακά παρουσιάζει αρκετά πρωτότυπα.
Το Magneto λοιπόν βασίζεται σε ένα δίθυρο Jeep Wrangler Rubicon και κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 285 ίππων και 379 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ενδιαφέρον είναι πως η απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ είναι ίδια με αυτήν του V6 των 3.600 κυβικών της γκάμας, ενώ η τιμή του 0-100 χλμ./ ώρα που εξασφαλίζει, χάρη και στην άμεση απόκρισή του, είναι μόλις 6,8 δεύτερα.
Η μπαταρία λιθίου που τον τροφοδοτεί έχει ενεργειακή χωρητικότητα 70 kWh, ενώ είναι έτσι τοποθετημένη ώστε να επιτυγχάνεται, λόγω και των αρκετών δικών της κιλών, ένα όσο το δυνατόν πιο χαμηλό κέντρο βάρους. Επίσης τόσο η μπαταρία όσο και όλα τα ηλεκτρικά κυκλώματα είναι αδιάβροχα, προκειμένου το ηλεκτροκίνητο Wrangler να μπορεί να περνά και μέσα από νερό βάθους έως και 76 εκατοστών.
Πέρα από το Magneto Jeep θα παρουσιάσει στο Jeep Easter Safari και άλλα ενδιαφέροντα πρωτότυπα. Όπως το Jeepster Beach που βασίζεται σε ένα Jeepster Commando (C-101) του 1968 αλλά κινείται από ένα σύγχρονο turbo κινητήρα βενζίνης 2.000 κυβικών με 340 ίππους.
Tο Jeep Red Bare Gladiator Rubicon με τη σειρά του βασίζεται στο pick-up της μάρκας που θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, ενώ το Jeep Orange Peelz που προσφέρει ιδιαίτερη επαφή με τη φύση χάρη στην αφαιρούμενη γυάλινη οροφή. Χαρακτηριστικά και αποτελεί το κυρίαρχο χαρακτηριστικό που εντυπωσιάζει, όπως και τα ειδικά φωτιστικά σώματα στις εμπρός κολώνες με απόδοση 4.800 lumen το κάθε ένα.