Η Mercedes-AMG One, η Φόρμουλα 1 για το δρόμο, θα παρουσιαστεί μέσα στη χρονιά
Τρεισήμισι χρόνια έχουν περάσει από τότε που η Mercedes-AMG παρουσίασε το εντυπωσιακό Project One, το πρωτότυπο ενός hyper car με τεχνολογία απευθείας από τη Φόρμουλα 1. Δύο χρόνια έχουν παρέλθει από τότε που οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες των συνολικά 275 Mercedes-AMG One που θα κατασκευαστούν έχουν δώσει μέρος του ποσού των συνολικά 2,7 εκατομμυρίων ευρώ ως προκαταβολή για να τα «κλείσουν».
Πλέον όλα δείχνουν πως μέσα στη χρόνια που διανύουμε το εντυπωσιακό hyper car θα παρουσιαστεί επίσημα.
Γεγονός είναι πως τα θέματα που έπρεπε να λύσουν οι μηχανικοί της Mercedes-AMG ήταν αρκετά και περιστρέφονταν κυρίως γύρω από τις εκπομπές ρύπων, το επίπεδο θορύβου αλλά και την αξιοπιστία. Και αυτό γιατί άλλο είναι ένα μονοθέσιο και άλλο ένα hyper car που θα μπορεί να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους.
Το πιο απλό: το ρελαντί! Στη Φόρμουλα 1 ο V6 των 1.600 κυβικών που είναι μέρος του υβριδικού συστήματος πρόωσης μαζί με τους συνολικά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έχει ρελαντί στις 5.000 σ.α.λ. Τιμή μη ρεαλιστική για «κανονικό» αυτοκίνητο, τόσο λόγω ρύπων όσο και εξαιτίας του θορύβου, για τον οποίο επίσης υπάρχουν προδιαγραφές και μάλιστα αυστηρές.
Έτσι το ρελαντί μειώθηκε στις 1.200 σ.α.λ., ενώ μειώθηκε και το όριο περιστροφής. Στις 11.000 σ.α.λ. από τις 14.000 σ.α.λ. στη Φόρμουλα 1, ενώ εδώ πέρα από τους ρύπους και το θόρυβο για τη συγκεκριμένη επιλογή προστίθεται και η αξιοπιστία και η αύξησή της. Παρόλα αυτά είναι σαφές και ξεκάθαρο από την αρχή πως ο V6 θα χρειάζεται πλήρη ανακατασκευή κάθε 50.000 χιλιόμετρα. Νούμερο που πάντως δεν θα επιτυγχάνεται εύκολα για τέτοιου είδους μοντέλα που είναι συλλεκτικά και αυξάνουν την αξία τους με την πάροδο των χρόνων.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορεί κανείς να δει τη Mercedes-AMG One να κινείται με λιγότερες από 8.000 σ.α.λ. και με δεύτερα στο κιβώτιο, έχοντας ήδη φτάσει τα 118 χλμ./ ώρα.
Στα εντυπωσιακά στοιχεία, πέρα από τον ήχο, περιλαμβάνονται τα φλαπς που ανοίγουν πάνω από τα φτερά για χάρη της αεροδυναμικής, οι φτερούγες, οι τροχοί από ανθρακονήματα και η μεγάλη απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το υβριδικό σύστημα πρόωσης θα αποδίδει συνδυαστικά 1.200 ίππους.