Ακρίβεια: Αυξήσεις χωρίς τέλος «αδειάζουν» το καθημερινό τραπέζι


Σύμφωνα με το ινστιτούτο έρευνας λιανεμπορίου ΙΕΛΚΑ, τον Ιανουάριο του 2024 το 75% των καταναλωτών δήλωσε πως έχει ακυρώσει όλες τις δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια.

Πέρυσι τον ίδιο μήνα, το ποσοστό ήταν στο 71%.

Καλπάζει η ακρίβεια

Σύμφωνα με τους καταναλωτές, η ακρίβεια καλπάζει και το εισόδημα παραμένει σταθερό. Το κόστος ζωής έχει αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, όπως λένε, για αυτό και στο σουπερμάρκετ πηγαίνουν πλέον με λίστα για να αγοράσουν μόνο τα απαραίτητα.

Επίσης, το ινστιτούτο έρευνας λιανεμπορίου ΙΕΛΚΑ έδειξε πως το 40% των ερωτηθέντων τον Ιανουάριο του ‘23 δήλωνε πως έχει αλλάξει μάρκα – επωνυμία προϊόντος. Φέτος, το ποσοστό αυξήθηκε στο 48%.

Πέρυσι τέτοια εποχή το 11% δήλωνε πως έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημα του. Φέτος, το ποσοστό αυξήθηκε στο 15%.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι μισοί  δήλωσαν ότι έχουν αναβάλλει εργασίες συντήρησης και επισκευής του αυτοκινήτου ή του σπιτιού, ενώ 8 στους 10 ζητούν μείωση των συντελεστών ΦΠΑ σε βασικά είδη.



megatv.com