Dacia Sandero 2021: Ο εκσυγχρονισμός της προσιτότητας


Μετά τις πρώτες εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα πριν λίγες ημέρες, η Dacia συμπληρώνει το παζλ της νέας γενιάς του Sandero το οποίο στη νέα γενιά του πραγματοποιεί την μετάβαση στην νέα αρχιτεκτονική της Renault, CMF-B συνεχίζοντας την παράδοση που το θέλει να μοιράζεται τα τεχνολογικά του στοιχεία με το Clio.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο η Dacia ακολούθησε την εξελικτική οδό με το νέο Sandero να διαθέτει μια καθ΄όλα αναγνωρίσιμη αλλά βελτιωμένη αισθητική. Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τις διαφοροποιήσεις στις γραμμές που έχουν γίνει πιο ανάγλυφες, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα σε μοτίβο «Υ» του προσδίδουν μια πιο δυναμική όψη.

Σε μια πιο επιβλητική εμφάνιση συντείνουν και οι νέες του διαστάσεις με το πλάτος να διαμορφώνεται πλέον σε 1,85 μέτρα και το μήκος να φτάνει τα 4,088 μέτρα. Παράλληλα αυξημένα είναι και τα μετατρόχια συμβάλλοντας εκτός από τις διαφορετικές αναλογίες όσο και σε μια καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Μαζί με το απλό Sandero, η Dacia αποκάλυψε και τη νέα γενιά της πιο περιπετειώδους έκδοσης Stepway η οποία επενδύει σε μια ακόμα πιο off-road αισθητική, όπως επιβάλλει το πνεύμα των ημερών, την οποία συνδυάζει ιδανικά με μια αυξημένη κατά 4,1 εκατοστά απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τη hatchback έκδοση.

Σημαντικότερες αλλαγές έχουν συντελεστεί στο εσωτερικό του όπου παρεπιδημεί ένα πλήρως ανασχεδιασμένο και πιο σύγχρονο ταμπλό το οποίο επωφελείται από υψηλότερης ποιότητας υλικά.

Αν και η βασική έκδοση δεν θα διαθέτει οθόνη και σύστημα infotainment, παρα μόνο DAB radio και Bluetooth καθώς και τη δυνατότητα διασύνδεσης smartphone και την αξιοποίηση της εφαρμογής Dacia app, οι δύο «επόμενες» εφοδιάζονται με οθόνη οκτώ ιντσών και λειτουργικά Android Auto και Apple CarPlay ενώ η κορυφαία επωφελείται από σύστημα πλοήγησης.

Επίσης το Sandero υπόσχεται μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό του, υποσχόμενο έξτρα εκατοστά για τους επιβάτες του μπροστινού καθίσματος κατά πλάτος καθώς και 4,0 εκατοστά επιπλέον για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος. Μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών ο οποίος έχει αυξηθεί κατά 18 λίτρα φτάνοντας στα 328 λίτρα.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες το Sandero θα είναι διαθέσιμο με τρεις επιλογές. Εφαλτήριο θα αποτελεί ο τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου με απόδοση 65 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων που θα εφοδιάζει αποκλειστικά τη βασική έκδοση του Sandero ως hatchback. Ψηλότερα στην γκάμα θα προσφέρεται ο επίσης τρικύλινδρος κινητήρας TCe με απόδοση 90 ίππων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος τόσο για την hatchback έκδοση όσο και για το Stepway και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με CVT.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται μια έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη-υγραέριο) η οποία υπόσχεται ισχύ 100 ίππων και κατά 11% μεγαλύτερη αποδοτικότητα από την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση. Ενδεικτικό είναι ότι όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Dacia η συγκεκριμένη έκδοση με τις δύο δεξαμενές καυσίμου πλήρεις, υπόσχεται αυτονομία άνω των 1.290 χλμ.

Συνεπικουρούμενης της νέας αρχιτεκτονικής, τα Sandero και Sandero Stepway επωφελούνται από επιπλέον εξοπλισμό ο οποίος είναι πρωτόγνωρος για τα δεδομένα των μοντέλων. Αναλυτικότερα, στις προαιρετικές εξοπλιστικές τους προδιαγραφές συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων, ηλεκτρικό χειρόφρενο, σύστημα climate control με ψηφιακή οθόνη, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και θερμαινόμενα καθίσματα. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι το Sandero έχει αποκτήσει επιπλέον δύο αερόσακους ανεβάζοντας τον σχετικό αριθμό στους έξι.



Πηγή