ΔΕΗ- Ikea: Ενώνουν τις δυνάμεις και προωθούν την εξοικονόμηση της ενέργειας

Υλοποιούν στην πράξη πρωτοποριακές δράσεις ενημέρωσης των καταναλωτών, ενώνοντας τις δυνάμεις τους,  για την εξοικονόμηση ενέργειας, τη δυνατότητα αυτοπαραγωγής και γενικά για τη βιώσιμη ζωή στο σπίτι, η Ikea και η ΔΕΗ, με την  διευθύντρια διεύθυνσης εταιρικών σχέσεων Σοφια Δήμτσα.

Συγκεκριμένα, η Ikea αναγνωρίζοντας πως η μη βιώσιμη κατανάλωση και η κλιματική αλλαγή παραμένουν μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ανθρωπότητα, έχει προχωρήσει σε συγκεκριμένες ενέργειες με στόχο να διευκολύνει τον καταναλωτή να έχει μια πιο βιώσιμη ζωή στο σπίτι.

Στο πλαίσιο αυτό, προχωρά μαζί με τη ΔΕΗ σε μία πρωτοποριακή δράση που στόχο έχει να ενημερώσει τον καταναλωτή για την εξοικονόμηση ενέργειας και την κατανάλωση βιώσιμης ενέργειας καθώς και για τη δυνατότητα αυτοπαραγωγής.

Ειδικότερα, οι επισκέπτες των καταστημάτων Ikea  στο Αεροδρόμιο, στο Κηφισό και  στη  Θεσσαλονίκη θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν από έμπειρα στελέχη της ΔΕΗ,  σχετικά με τις δυνατότητες εξοικονόμησης ενέργειας και κατανάλωσης βιώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας.

Επιπλέον,  να  ενημερωθούν ακόμη για προσιτές λύσεις για το σπίτι για βιώσιμα προϊόντα και συνήθειες από εξειδικευμένους υπαλλήλους Ikea, που θα κάνουν καλύτερη την καθημερινή τους ζωή στο σπίτι και θα συμβάλουν θετικά στο περιβάλλον.

 Μάλιστα, κατά τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στην έκθεση των καταστημάτων, θα τοποθετηθούν αισθητήρες σε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές που θα καταγράφουν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.

Ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την κατανάλωση σε πραγματικό χρόνο  και μέσω ειδικής εφαρμογής, να βλέπει πώς θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες του μέσω φωτοβολταϊκού συστήματος, διαστάσεων και ισχύος που καλύπτει τις ανάγκες σε ηλεκτρική ενέργεια μιας μέσης οικίας.

Στόχος είναι να αναδειχθεί στους επισκέπτες η έννοια του αυτοπαραγωγού. Μέσω της καταχώρησης απλών στοιχείων, όπως ο ταχυδρομικός κώδικας και τα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού του, ο επισκέπτης θα μπορεί, μεταξύ άλλων να ενημερώνεται:

α) Για την κατανάλωσή του σε σχέση με την μέση κατανάλωση παρόμοιων κατοικιών στην περιοχή του.

β) Για το αποτύπωμα σε CO2 της ενέργειας που καταναλώνει το νοικοκυριό του και  τις δυνατότητες που του δίνει το μοναδικό ολοκληρωμένο ψηφιακό και πράσινο προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας ΔΕΗ myHome Online με GreenPass, 

γ) Το πιο σύγχρονο και πιο φιλικό προς το περιβάλλον και οικονομικά αποδοτικό σύστημα θέρμανσης, την αντλία θερμότητας.

Παράλληλα με αγορές αξίας άνω των 70 ευρώ, σε οποιοδήποτε κατάστημα  Ikea συμπεριλαμβανομένου και του eshop, το ίδιο χρονικό διάστημα θα πραγματοποιηθούν δύο μεγάλοι διαγωνισμοί, όπου οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα  να κερδίσουν «πράσινα» δώρα,

όπως δωροκάρτες  αξίας 1.000 ευρώ για αγορές βιώσιμων προϊόντων και το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας για έναν ολόκληρο χρόνο με κάλυψη Εγγυήσεων Προέλευσης Ηλεκτρικής Ενέργειας από ΑΠE (Green Pass) από τη ΔΕΗ. Συνολικά και στους δύο διαγωνισμούς θα αναδειχθούν 48 νικητές.

Η ορθολογική χρήση ενέργειας αποτελεί μακροχρόνια δέσμευση της ΔΕΗ,  που σε συνδυασμό με την ενίσχυση της παραγωγής από ΑΠΕ και την προώθηση νέων «πράσινων» προϊόντων συνθέτουν βασικά στοιχεία του σχεδιασμού της για την εφαρμογή βιώσιμης ενεργειακής πολιτικής.

Μέσα από τη συνεργασία της με την ΙΚΕΑ θέτει τον καταναλωτή στο επίκεντρο της δραστηριότητας, διασφαλίζοντας μέσω της  συμμετοχής τους τη διαμόρφωση και διασφάλιση ενός «πράσινου» και βιώσιμου ενεργειακού μέλλοντος.

Ο σχεδιασμός πιο έξυπνων προϊόντων χρησιμοποιώντας ανανεώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά, η προσφορά πιο υγιεινών και βιώσιμων επιλογών τροφίμων, οι ευκολότεροι και πιο προσιτοί τρόποι για τους ανθρώπους να μειώσουν τα απόβλητά τους, να χρησιμοποιούν λιγότερη και καθαρότερη ενέργεια και νερό στο σπίτι είναι μερικές από τις πρωτοβουλίες που λαμβάνει η ΙΚΕΑ σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να προωθήσει έναν πιο βιώσιμο καθημερινό τρόπο ζωής.


Πηγή

loading...

Αφήστε απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε το όνομά σας εδώ