Εικονική μάχη κατά της ακρίβειας με «καλάθι»-δείκτη τιμών από αλυσίδες σουπερμάρκετ

Κινήσεις εντυπώσεων στη μάχη κατά της ακρίβειας και των ανατιμήσεων που πλήττουν τα νοικοκυριά: Οι εκπρόσωποι των  μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ που συναντήθηκαν χθες με τον υπουργό Ανάπτυξης Αδωνι Γεωργιάδη, συμφώνησαν να δημιουργήσει κάθε μία  ένα διαφορετικής σύνθεσης “καλάθι” 50 προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, το οποίο θα αποτελεί ένας είδος “δείκτη” για την πορεία των τιμών.

Στα προϊόντα του “καλαθιού” της κάθε εταιρεία θα προσπαθεί να προσφέρει χαμηλές τιμές και να αποφεύγει τις αυξήσεις. Ετσι όμως θα δημιουργείται πλασματική εικόνα σταθεροποίησης-συγκράτησης των τιμών, ενώ η ακρίβεια μπορεί να “τρέχει” στα υπόλοιπα προϊόντα εκτός καλαθιού.

Πάντως η συμφωνία των επιχειρήσεων με τον υπουργό Ανάπτυξης δεν έχει σαφές περιεχόμενο, ούτε δεσμευτικό χαρακτήρα.

Κάποιοι εκπρόσωποι αλυσίδων σουπερμάρκετ υποστηρίζουν ότι στα προϊόντα του «καλαθιού» που θα δημιουργήσει καθε εταιρεία, θα είναι υποχρεωμένη να έχει χαμηλές τιμές και προσφορές.

Αλλοι λένε ότι το «καλάθι» θα δίνει μόνο τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παρακολουθεί την πορεία των τιμών μιάς λίστας βασικών προϊόντων και να διαπιστώνει αμέσως τις αυξήσεις.


sofokleousin.gr