Ο οίκος Ralph Lauren γιόρτασε την επέτειο των 50 χρόνων του τον περασμένο χειμώνα με ένα εντυπωσιακό show στο Central Park, δίνοντας έμφαση στην μεγάλη ποικιλομορφία των οικογενειών της Αμερικής.
Το βίντεο και οι φωτογραφίες της καμπάνιας δείχνουν 8 διαφορετικά ζευγάρια που αντιπροσωπεύουν τις σύγχρονες οικογένειες. Ζευγάρια ίδιου φύλου, διαφορετικών εθνικοτήτων αλλά και «κλασσικές» οικογένειες αποτυπώνονται μέσα από τρυφερά στιγμιότυπα στο ολιγόλεπτο βίντεο.
Όπως λέει και το tagline της καμπάνιας, η οικογένεια είναι τα άτομα που αγαπάς και όπως αναφέρει ο chief marketing officer του οίκου, Jonathan Bottomley, «Το μήνυμα της καμπάνιας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την επέτειο των 50 χρόνων. Η αγάπη και οι θεσμοί της οικογένειας ήταν πάντα βασικές αξίες του brand μας και ήρθε η στιγμή να της τονίσουμε».
Όλα τα μοντέλα που συμμετείχαν στην καμπάνια είναι πραγματικές οικογένειες και οι περισσότεροι είχαν περπατήσει στο show του οίκου στο Central Park. Όπως τόνισαν οι executives του brand, η καμπάνια θα εμφανιστεί σε όλα τα social media, θα υπάρξει σε digital αλλά και σε print και outdoor μορφή. Όπως ανέφερε και ο Bottomley «Αυτό που είναι σημαντικό για μας είναι να δημιουργήσουμε ευφάνταστο περιεχόμενο που θα μπορεί ο οποιοσδήποτε να το δει ασχέτως μέσου. Θέλουμε να πούμε την ιστορία μας και θέλουμε οι καταναλωτές να την γνωρίζουν».