H Volvo άλλαξε το λογότυπό της και το έκανε μίνιμαλ

Ακολουθώντας την τάση της εποχής που θέλει τα λογότυπα των αυτοκινητοβιομηχανιών να αποστασιοποιούνται από οποιαδήποτε αίσθηση 3D και να γίνονται όσο πιο απλά είναι εφικτό η σουηδική Volvo προχώρησε με τη σειρά της στην αλλαγή του σήματός της.

Στο καινούργιο λοιπόν, που θα κάνει την εμφάνισή του στο δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, το C40 Recharge, δεν υπάρχει πλέον το οριζόντιο περίγραμμα του ονόματος, ενώ το βέλος δεν είναι ενωμένο με τον κύκλο.


Πηγή

loading...

Αφήστε απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε το όνομά σας εδώ