Οι Αμερικανοί millennials λατρεύουν τα sedans


Η ιαπωνική μάρκα παρουσίασε πρόσφατα στην αμερικανική αγορά το τελευταίο της sedan, το ολοκαίνουργιο Versa, το οποίο διαθέτει ένα νέο δυναμικό σχεδιασμό, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σε συνδυασμό  με  τεχνολογία που γενικά δεν συναντάται στην κατηγορία subcompact. Πέρυσι, η μάρκα λάνσαρε και το ολοκαίνουργιο Altima, ένα σπορ sedan, το οποίο τώρα, στην έκτη γενιά του, είναι το πρώτο sedan που προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού ProPilot Assist, ενώ αποκάλυψε και τo ανανεωμένο Maxima.

Μια ματιά στους οδηγούς sedan σήμερα

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (sedan και μη) στις ΗΠΑ,  μεταξύ 18 και 65 ετών, με τα ακόλουθα αποτελέσματα:

  • Κορυφαία επιλογή: το 78% των Αμερικανών οδηγών που δεν διαθέτουν sedan θα εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα τώρα ή στο μέλλον.
  • Επιλογή νεότερων γενεών: το 86% των ερωτηθέντων μεταξύ 18 και 34 ετών (Generation Z και νεότεροι millennials) που δεν κατέχουν sedan,  θα σκέφτονταν να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για το 81% των παλαιότερων millennials και την Generation  X (ηλικίας 35 – 50).
  • Ικανοποιημένοι ιδιοκτήτες: Οι ιδιοκτήτες sedan στις Η.Π.Α., είναι εξίσου ικανοποιημένοι με τα αυτοκίνητά τους (89%) με τους ιδιοκτήτες άλλων κατηγοριών (88%).
  • Λειτουργικότητα τετράθυρων μοντέλων : τα SUV και τα φορτηγά, δεν μονοπωλούν στο συγκεκριμένο πεδίο. Το 95% των ιδιοκτητών sedan, ανέδειξε τη λειτουργικότητα των τεσσάρων θυρών ως το νούμερο 1 χαρακτηριστικό που λατρεύουν στο αυτοκίνητό τους, έναντι 94% για τους μη ιδιοκτήτες sedan.

Νίκος Τσάδαρης



Πηγή