Η AMG GT, το supercar της Mercedes, έγινε τετρακύλινδρη


Το downsizing, η μείωση δηλαδή της χωρητικότητας των κινητήρων εσωτερικής καύσης για χάρη της οικονομίας καυσίμου και κατά συνέπεια της μείωσης της εκπομπής ρύπων, δεν αφορά μόνο τα απλά, καθημερινά μοντέλα.

Εφαρμόζεται και στα supercars, όπως είναι για παράδειγμα η AMG GT της Mercedes. Η οποία, όπως ακριβώς έγινε και με την καινούργια SL, απέκτησε μια εισαγωγική έκδοση, την GT 43.

Που δεν κινείται από τον V8 των 4.000 κυβικών αλλά από ένα σύνολο κομμένο κυριολεκτικά στη μέση. Έναν τετρακύλινδρο 2.000 κυβικών με ηλεκτρικό turbo κατά τα πρότυπα της Φόρμουλα 1.

Η απόδοσή του φτάνει τους 421 ίππους, ενώ υπάρχει και ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 V, που όταν χρειάζεται προσθέτει 15 ίππους. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 9 σχέσεις, ενώ οι επιδόσεις παραμένουν εντυπωσιακές καθώς το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,6 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 χλμ./ώρα.

Όπως και στις πιο μεγάλες εκδόσεις της AMG GT έτσι και εδώ έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική -μεταξύ άλλων υπάρχει και αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή- για χάρη της ευστάθειας στις μεγάλες ταχύτητες.

Η Mercedes-AMG GT 43 είναι διαθέσιμη ως διθέσια και προαιρετικά με 2+2 θέσεις, ενώ ξεχωρίζει από τις οχτακύλινδρες από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες της και τις τετραπλές στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.



Πηγή