Η B8 GΤ είναι η πιο δυνατή Alpina!
Η Alpina, που είναι ανεξάρτητος κατασκευαστής με μοντέλα που βασίζονται στις αντίστοιχες BMW, θα είναι από το 2026 μέλος του ομίλου της εταιρείας του Μονάχου.
Με βάση αυτήν την εξέλιξη η B8 GT είναι κατά πάσα πιθανότητα το τελευταίο μοντέλο που θα παρουσιάσει η Alpina πριν από το καινούργιο καθεστώς ιδιοκτησίας της. από τα πρώτα μοντέλα που παρουσιάζει κάτω από το καινούργιο καθεστώς. Ταυτόχρονα είναι και το πιο ισχυρό της ιστορίας της.
Η βάση της είναι το Grand Coupe της σειράς 8 της BMW, ενώ από εκεί και πέρα συνδυάζεται τις εξαιρετικές επιδόσεις με την άνεση. Πρόκειται δηλαδή για ένα κλασικό GT που καταπίνει με ευκολία και στυλ τα χιλιόμετρα στις γερμανικές Autobahnen.
Η εξωτερική εμφάνιση είναι εντυπωσιακή, με το εντυπωσιακό αεροδυναμικό κιτ από ανθρακονήματα και τις χαρακτηριστικές σφυρήλατες ζάντες των 21 ιντσών της Alpina να δίνουν τον τόνο. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επιλογής και διχρωμίας, στην οποία το μπλε και το πράσινο, τα κλασικά χρώματα αμαξώματος των Alpina, συνδυάζονται με μαύρου χρώματος καπό, οροφή και κάλυμμα πορτμπαγκάζ.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί φυσικά η πολυτέλεια που εκφράζεται από τις ποιοτικές δερμάτινες επενδύσεις, τα διακοσμητικά από ξύλο και βέβαια τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως την υπογραφή του ιδρυτή της εταιρείας Burkard Bovensiepen. Η B8 GT συνοδεύεται τόσο από ένα σετ ειδικά σχεδιασμένων αποσκευών όσο και από ένα ελβετικό ρολόι με το λογότυπο της Alpina.
Ο κινητήρας της B8 GT είναι ο V8 των 4.400 κυβικών της BMW με τα δύο turbo, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 625 ίππους, 12 περισσότερους σε σχέση τη στάνταρ Alpina B8. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται μέσα σε 3,3 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα εντυπωσιακά 330 χλμ./ώρα.
H Alpina B8 GT θα κατασκευαστεί σε μόλις 99 μονάδες, 20 από τις οποίες θα έχουν τη διχρωμία που προαναφέραμε η οποία κοστίζει, στη Γερμανία, επιπλέον 11.500 ευρώ. Η τιμή εκκίνησης για τη στάνταρ έκδοσή της είναι 225.000 ευρώ.