Η Porsche Taycan απέκτησε μεγαλύτερη αυτονομία και σχεδόν 1.000 ίππους


Η Porsche προχώρησε στην ανανέωση της Taycan, του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου, που είχε παρουσιαστεί πριν σχεδόν μια πενταετία.

Αισθητικά οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες και περιορίζονται στους καινούργιους προβολείς και τα διαφορετικά εμπρός φτερά που κάνουν την όλη εικόνα πιο δυναμική. Στο πίσω μέρος η επωνυμία της μάρκας έχει μετακινηθεί στη φωτεινή μπάρα και έχει μια τρισδιάστατη εμφάνιση.

Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται η διάταξη των τριών οθονών που έχει υιοθετήσει η Porsche στα τελευταία της μοντέλα και ως είθισται έχουν γίνει αναβαθμίσεις στο λογισμικό και τις δυνατότητες.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στα διαθέσιμα συστήματα πρόωσης που χρησιμοποιούν τεχνολογία 800 V.

Έτσι ένας νέος πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδίδει μέχρι και 109 ίππους περισσότερους σε σχέση με τον έως τώρα, κάτι που έχει αυξήσει την ισχύ της βασικής, πισωκίνητης έκδοσης στους 435 ίππους. Που επαρκούν για ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δεύτερα.

Ακολουθούν οι τετρακίνητες εκδόσεις, με πρώτη την 4S των 598 ίππων στη συνέχεια την Turbo των 898 ίππων. Στην κορυφή της γκάμας είναι η Turbo S των 952 συνδυαστικών ίππων, που για την ολοκλήρωση του 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 2,2 δεύτερα.

Η Turbo S στην οποία το Sport Chrono είναι στάνταρ (προαιρετικό σε όλες τις άλλες εκδόσεις) έχει και τη λειτουργία push to pass. Η οποία με το πάτημα ενός μπουτόν προσθέτει για 10 δεύτερα επιπλέον 95 ίππους.

Η μεγαλύτερη μπαταρία έχει πλέον ενεργειακή χωρητικότητα 105 kW (μέχρι πρότινος 93 kWh) και μπορεί να εξασφαλίζει αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως και τα 678 χιλιόμετρα. Όσο για τη φόρτιση πλέον μπορεί να γίνει με ισχύ έως και 320 kW (από 270), οπότε για να αυξηθεί το ενεργειακό περιεχόμενο από το 10 στο 80% χρειάζονται μόλις 18 λεπτά.

Από εκεί και πέρα η νέα Porsche Taycan έχει στάνταρ ενεργή πνευματική ανάρτηση, ενώ οι αλλαγές αφορούν και τις τρεις εκδόσεις αμαξωμάτων της δηλαδή τη Sports Sedan, τη Sport Turismo και την Cross Turismo.



Πηγή