Και η Alfa Romeo προσαρμόζει τα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση


Η Alfa Romeo φαίνεται αποφασισμένη να συνεχίσει να προσφέρει κινητήρες εσωτερικής καύσης και στις επόμενες γενιές των Giulia και Stelvio, παρά τα έως τώρα σχέδιά της για πλήρη ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2027.

Μάλιστα ο απερχόμενος CEO της μάρκας, Jean-Philippe Imparato, ανέφερε ότι η μελλοντική γκάμα κινητήρων της εταιρείας θα μπορούσε να είναι πιο ευέλικτη, προσαρμοζόμενη στις ανάγκες των πελατών.

Τα σχόλιά του έγιναν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, όπου τόνισε πως η νέα ηγεσία της Alfa Romeo υπό τον Santo Ficili ίσως επιλέξει έναν συνδυασμό κινητήρων αντί να επικεντρωθεί αποκλειστικά στα BEV. Η δυνατότητα διατήρησης κινητήρων βενζίνης καθίσταται εφικτή χάρη στην πλατφόρμα STLA Large, η οποία υποστηρίζει τόσο ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης όσο και τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η πλατφόρμα αυτή ήδη χρησιμοποιείται σε μοντέλα όπως το νέο Dodge Charger και θα υποστηρίξει τις επόμενες γενιές των Stelvio και Giulia, που αναμένεται να κυκλοφορήσουν το 2025 και το 2026, αντίστοιχα.

Η διατήρηση επιλογών συμβατικών κινητήρων ακολουθεί τις τάσεις της βιομηχανίας, καθώς πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αναθεωρούν τους στόχους τους για πλήρη ηλεκτροκίνηση, με βάση τη ζήτηση της αγοράς και τις συζητήσεις σχετικά με την προτεινόμενη απαγόρευση των νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel από την Ευρωπαϊκή Ένωση το 2035.

Αυτή η αλλαγή στρατηγικής της Alfa Romeo αντικατοπτρίζει την ευελιξία της Stellantis, καθώς άλλες μάρκες του ομίλου -όπως οι Dodge, Chrysler και Maserati- αναπτύσσουν επίσης νέα μοντέλα βασισμένα στην προσαρμόσιμη πλατφόρμα STLA Large.



Πηγή