Κλοπές αυτοκινήτων: Οι ταρίφες και οι διάλογοι της σπείρας – «Εφτά παίρνουμε κόψιμο σε τέτοια αυτοκίνητα»
Άκρως αποκαλυπτικές για τη δράση της οργάνωσης που είχε πραγματοποιήσει περισσότερες από 40 κλοπές αυτοκινήτων είναι οι συνομιλίες μεταξύ των μελών της που εξασφάλισε και φέρνει στο φως το protothema.gr.
Σε μία από αυτές δύο από τα μέλη της συμμορίας μιλούν για τα ανταλλακτικά δύο αυτοκινήτων λέγοντας πως θα ήταν καλό να τα παραδώσουν σύντομα προκειμένου να πληρωθούν.
Δείτε βίντεο:
Μέλος Α: Έλα ρε μανάρι.
Μέλος Β: Με τα ραμ και του Φίατ του στραπατσαρισμένου τι θα κάνεις;
Μέλος Α: Δε νομίζω να τα θέλουμε.
Μέλος Β: Εντάξει.
Μέλος Α: Να σου πω.
Μέλος Β: Λέγε.
Μέλος Α: Εγώ είμαι γυρισμό. Έχει βγει τίποτα από το άλλο το μπορντό;
Μέλος Β: Τι ώρα έρχεσαι;
Μέλος Α: Ε;
Μέλος Β: Τι ώρα έρχεσαι ρε;
Μέλος Α: Εγώ σε μισή ώρα το πολύ είμαι εκεί. Φιλαδέλφεια έχω φτάσει.
Μέλος Β: Ε εντάξει άντε έλα από εδώ και…
Μέλος Α: Το άλλο είναι έτοιμο δηλαδή ε;
Μέλος Β: Ναι μωρέ.
Μέλος Α: Βάλε τον άλλον να βάλει έναν ιμάντα να το φορτώσω κατευθείαν. Να προλάβουμε να πληρωθούμε και από τα δύο.
Μέλος Β: Έλα γεια.
Σε άλλη συνομιλία δύο από τα μέλη της σπείρας μιλούν για κάποιες μηχανές που διατηρούν σε μία αποθήκη με έναν εκ των δύο να εκφράζει την επιθυμία να τις ξεφορτωθεί καθώς φοβάται.
Μέλος Α: Καλά θα σου ‘ρθω εγώ από κει πέρα, σήμερα, αύριο, γιατί έχω φορτωμένες κάτι μηχανούλες.
Μέλος Β: Ωραία, ότι θες.
Μέλος Α: Να φύγουν από την αποθήκη.
Μέλος Β: Ωραία.
Μέλος Α: Και είναι όλες καλές μαλ…. Αμαρτία από τον Θεό.
Μέλος Β: Σώπα ρε.
Μέλος Α: Ναι αλλά δεν γίνεται…
Μέλος Β: Και γιατί δεν τις ποντάρεις ρε μαλ…;
Μέλος Α: Δεν έχω νούμερα ρε μαλ…, δεν έχω να τις κολλήσω κάτι να…
Μέλος Β: Αα.
Μέλος Α: Και έχω, και αρχίζω και φοβάμαι να πούμε, ότι τίποτα άλλο, τα έχουνε γαμ… όλα
Μέλος Β: Κατάλαβα.
Μέλος Α: Τα έχουνε γαμ… όλα.
Μέλος Β: Εντάξει.
Μέλος Α: Λοιπόν έχω ρίξει και κάτι άλλα πάνω τώρα, να βγάλουμε τις μηχανές…
Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει και μία συνομιλία που δύο από τους συμμετέχοντες στην οργάνωση μιλούν για το «κόψιμο» των οχημάτων και τις χρεώσεις.
Μέλος Α: Ένα χιλιάρικο παίρνουμε. Για αυτό το αυτοκίνητο.
Μέλος Β: (ακατάληπτο) οκτώ κατοστάρικα;
Μέλος Α: Εφτά παίρνουμε κόψιμο σε τέτοια αυτοκίνητα.
Μέλος Β: Ααα. Πες μου τι να του πάρουμε.
Μέλος Α: Δεν ξέρω.
Μέλος Β: Θα τον γαμ… μαλ….
Μέλος Α: Κανένα οκτακοσαράκι θα του πάρουμε. Χίλια έπρεπε να του παίρνω κανονικά. Του Ντ. λέω.
Μέλος Β: Ε ένα οκτακοσαράκι. Αφού είναι καλυμμένος, τα πατάει, τα πετάει. Γιατί δεν έρχεται να βοηθήσει;
Μέλος Α: Έρχεται δεν έρχεται, τα νούμερα είναι αυτά φίλε. Είναι αυτοκίνητο πολυτελείας, τέλος. Τέλος.
Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. και ο «αρχηγός»
Από την έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. εξιχνιάστηκαν 40 κλοπές οχημάτων και δύο μοτοσικλετών, ενώ έγιναν έξι συλλήψεις και κατασχέθηκαν 18 οχήματα και πλήθος εξαρτημάτων. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, οι «δουλειές» της ομάδας ήταν «χρυσές» καθώς κατάφεραν να αποκομίσουν από την δράση περισσότερα από 980.000 ευρώ.
Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα το γεγονός ότι στη συμμορία φέρεται να συμμετείχε και ένας ηθοποιός, ενώ μεταξύ των θυμάτων βρίσκεται και ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής Στάθης Ταυλαρίδης που έχει αγωνιστεί σε μεγάλους ελληνικούς συλλόγους.
Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, βασικό ρόλο στην οργάνωση έπαιζαν δύο αδέρφια. Ο ένας ο οποίος εμφανίζεται και ως ο «αρχηγός» της συμμορίας, ήταν ιδιοκτήτης ενός συνεργείου-φανοποιείου στα Άνω Λιόσια και ήταν ο αποκλειστικός ρυθμιστής της λειτουργίας της οργάνωσης.
Επίσης χειρίζονταν προσωπικά την αποθήκευση και παράδοση των πωλούμενων ανταλλακτικών στις διαμεταφορικές εταιρίες, με τιμολόγια που είχαν εκδοθεί από τις εταιρείες που ήλεγχε, ενώ διαχειριζόταν και τις χρηματικές ροές για την λειτουργία της εγκληματικής οργάνωσης όπως τις πληρωμές για την αποσυναρμολόγηση αυτοκινήτων και τα λειτουργικά κόστη εγκαταστάσεων.
Όσον αφορά στον αδερφό του, ήταν ιδιοκτήτης μίας εκ των εταιρειών που λειτουργούσαν ως «όχημα» για τις παρανομίες της ομάδας και είχε κομβικό ρόλο για την λειτουργία της οργάνωσης καθώς πραγματοποιούσε ταξινομήσεις οχημάτων από το εξωτερικό και στην συνέχεια προέβαινε στην πώληση των πλαστογραφημένων αυτοκινήτων, παραλαμβάνοντας τα τιμήματα και εξαπατώντας τους αγοραστές.
Τα διαλυτήρια
Αναφορικά με τα άλλα μέλη της συμμορίας που συνελήφθησαν, οι ρόλοι τους ήταν οι εξής: Ένας από τους συλληφθέντες είχε αναλάβει την εγκατάσταση και λειτουργία αυτοσχέδιου διαλυτηρίου.
Ειδικότερα, ο κατηγορούμενος παραλάμβανε τα κλεμμένα οχήματα, τα απέκρυπτε και φρόντιζε για την αποσυναρμολόγηση τους στα επί μέρους ανταλλακτικά τους. Όταν ολοκλήρωνε τον κύκλο των εργασιών του τα παρέδιδε με ένα βαν στο συνεργείο – φανοποιείο του «αρχηγού».
Παράλληλα δύο έτερα μέλη της ομάδας που επίσης συνελήφθησαν, αποτελούσαν τον επιχειρησιακό βραχίονα της οργάνωσης και αφαιρούσαν τα οχήματα που κάλυπταν τις ανάγκες της οργάνωσης. Σε καθημερινή βάση οι δύο άνδρες έβγαιναν «βόλτα» με ένα νοικιασμένο αυτοκίνητο σε διάφορες περιοχές της Αττικής και αναζητούσαν νέα αυτοκίνητα – στόχους.
Αφού αφαιρούσαν το όχημα που τους ενδιέφερε, το μετέφεραν σε συνοικιακές οδούς ή σε μία κρυψώνα ενός χωμάτινου οικοπέδου στάθμευσης στου Παπάγου, για να μην ανευρεθούν. Μετά από κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα, τα μέλη της οργάνωσης τοποθετούσαν στα αυτοκίνητα πινακίδες κυκλοφορίας αλλοδαπών Αρχών και τα παρέδιδαν στον «αργηχό» για τα περαιτέρω.
Ο έκτος συλληφθείς διέθετε και αυτός συνεργείο αυτοκινήτων στις Αχαρνές και πλησίον αυτού σε ανώνυμη οδό σε υπαίθριο χώρο με υψηλή περίφραξη από τσίγκους και μεγάλη διπλή πόρτα, λειτουργούσε αυτοσχέδιο διαλυτήριο οχημάτων. Τον χώρο του αυτοσχέδιου διαλυτηρίου επισκέπτονταν τακτικά ο φερόμενος ως «αρχηγός» με ένα βαν και φόρτωνε ανταλλακτικά αυτοκινήτων πληρώνοντας για την αποσυναρμολόγηση των αυτοκινήτων.
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.