Κορωνοϊός: Πως η πανδημία επιδρά στις επιλογές των καταναλωτών

Τις βραχυπρόθεσμες αλλά και τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορωνοϊού  στα brands αναδεικνύει νέα μελέτη της Ira Media, εστιάζοντας σε δέκα σημεία-κλειδιά που ξεχωρίζουν αναφορικά με τις επιλογές των καταναλωτών αλλά και τη στρατηγική που καλούνται να ακολουθήσουν οι εταιρείες.

Αναλύοντας από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε έναν δεκάλογο συμπερασμάτων τα οποία και καλούνται να λάβουν υπόψιν τα brands προκειμένου να χαράξουν τη στρατηγική τους και να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις της πανδημίας.

Συγκεκριμένα, τα δέκα σημεία αυτά είναι:


Πηγή

loading...

Αφήστε απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε το όνομά σας εδώ