Μεγάλα προβλήματα με τους λογαριασμούς ύδρευσης στον Βόλο – Τι καταγγέλλουν οι πολίτες
Στα κάγκελα βρίσκονται για ακόμη μία φορά οι κάτοικοι του Βόλου, οι οποίοι έλαβαν τους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΜΒ, για τους λογαριασμούς του νερού.
Οι νέοι λογαριασμοί που έφτασαν στα χέρια των Βολιωτών είναι τρεις φορές υψηλότεροι όπως αναφέρουν από τους προηγούμενους και ακόμη δεν ξέρουν τον λόγο.
Ο κ. Λάμπρος, κάτοικος του Βόλου και επιχειρηματίας μίλησε στο MEGA και εξήγησε τι έχει συμβεί.
«Μένω Αθήνα απλά έχω ένα κατάστημα- αποθήκη στον βόλο. Αποφάσισα να βάλω νερό, έστειλα τον αδερφό μου με εξουσιοδότηση, και πήγε στην ΔΕΥΑΜΒ, και του είπαν ότι υπάρχει μια παλιά οφειλή την οποία δεν μπορούσα να ελέγξω εγώ από προηγούμενα έτη. Μου είπαν ότι ήταν 50-60 ευρώ. μου είπαν ότι πρέπει να δώσω μια εγγύηση 50 ευρώ και 30 ευρώ την επανασύνδεση. Τα πλήρωσα όλα αυτά. Και μου έρχεται τώρα ο λογαριασμός 109, 34 ευρώ, 64 κυβικά χρεωθέντα, για ένα κατάστημα που έχει μία βρύση και έναν μπιντέ και που είναι κλειστό, δεν έχει καν ρεύμα», ανέφερε.
«Χάλασαν τα υδρόμετρα» – Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ στο MEGA
Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ (δημοτική επιχείρηση ύδρευσης αποχέτευσης μείζονος περιοχής Βόλου), Αργύρης Κοπάνας μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του Βόλου.
«Πέρσι βρεθήκαμε αντιμέτωποι με ένα εξαιρετικά ακραίο φαινόμενο, θεομηνίες και εγκαταστάθηκαν σε μία μέρα εκατομμύρια τόνοι νερού και λάσπης στην πόλη μας. Από τότε μέχρι τώρα δίνουμε αγώνα για να επαναφέρουμε την πόλη σε μία προηγούμενη κατάσταση. Έχουμε πρόβλημα με αυξημένους λογαριασμούς. Πολλά υδρόμετρα λόγω του όγκου του νερού δεν λειτουργούσαν σωστά, πολλοί εργολάβοι δεν μπορούσαν να μετρήσουν. Οι συνδημότες μας πρέπει να έρθουν στα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ και να προχωρήσουμε σε διορθώσεις τέτοιων περιπτώσεων», σχολίασε.