Μετρό Θεσσαλονίκη: «Κρίθηκε άγονος ο διαγωνισμός χωρίς επεξήγηση» – Τι λένε συμμετέχοντες
Παρά τους δύο διαγωνισμούς που προκηρύχθηκαν και τις αρκετές συμμετοχές για την υλοποίηση του λογότυπου, η οπτική ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης κοστολογήθηκε στα 30.000€, ενώ δόθηκε σε απευθείας ανάθεση σε μία εταιρία γραφιστικής.
Ο creative director άλλης εταιρείας, που συμμετείχε στον διαγωνισμό αλλά απορρίφθηκε, Νίκος Γεωργόπουλος, υποστηρίζει πως η πρόταση της εταιρείας του απορρίφθηκε χωρίς «κάποια ιδιαίτερη εξήγηση».
«Κρίθηκε αγώνος ο διαγωνισμός χωρίς κάποια ιδιαίτερη επεξήγηση. Λέγανε ότι δεν θα λειτουργήσει στον αστικό ιστό και αυτή ήταν η δικαιολογία που λέγανε».
Όσο για το λογότυπο που υιοθετήθηκε;
«Το λογότυπο είναι αμήχανο και δεν ξέρουμε από πού έρχεται πού πάει και τι θέλει να πει ακριβώς. Ήταν μια φοβερή ευκαιρία για να δημιουργηθεί ένα σύμβολο για ένα τόσο εμβληματικό έργο. Εμείς κάναμε μια πρόταση για το λογότυπο και για την συνολική οπτική ταυτότητα».