Πλήθος θεατών στην εκκίνηση του 22ου Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο
Το μεσημέρι της Τετάρτης δόθηκε η εκκίνηση του 22ου Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο από την Αθήνα, 44 χρόνια μετά την τελευταία φορά που είχε συμβεί το ίδιο στο παρελθόν (1975).
Πλήθος κόσμου βρέθηκε στον χώρο κάτω από την Ακρόπολη, προκειμένου να θαυμάσει τα καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα του παρελθόντος, που ξεκινούσαν για ένα «μαραθώνιο» 3.000, μέχρι το πριγκιπάτο του Μονακό.
Την Αθήνα σαν πόλη εκκίνησης, επέλεξαν 24 ελληνικά και ξένα πληρώματα. Ανάμεσά τους οι 2οι της γενικής κατάταξης του περσινού αγώνα Δελαπόρτας – Μουστάκας (VW Golf GTI), οι Έλληνες πρωταθλητές regularity Κατσαούνης – Μανσόλας (VW Golf GTI), η διάσημη Γαλλική «ομάδα των σεφ» και ένα Skoda 130 RS (της ομάδας ČK Motorsport) σαν αυτά που βλέπαμε στα παλιά Ράλι Ακρόπολις, με πλήρωμα τους Κάρελ Μαχ και Γιαν Μπλάχα.
Εδώ υπήρχε και μια σύνδεση με το παρελθόν, καθώς το πρώτο Skoda που συμμετείχε σε «κανονικό» Ράλι Μόντε Κάρλο, το μακρινό 1936, είχε ξεκινήσει πάλι από την Αθήνα.
Την εκκίνηση στο 1ο πλήρωμα έδωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γ. Καμίνης, ενώ το συγκεντρωμένο πλήθος επευφημούσε τα πληρώματα, θυμίζοντας σκηνές από το παρελθόν.
Μετά την Ακρόπολη, τα 24 πληρώματα κατευθύνθηκαν προς την Πάτρα, από την οποία μετά από ένα θαλάσσιο ένα ταξίδι 20 ωρών θα αποβιβαστούν στην Ανκόνα της Ιταλίας, απ’ όπου θα κατευθυνθούν προς το Μιλάνο. Εκεί, υπάρχει μια ευρύτερη ανασυγκρότηση, με επιπλέον ιστορικά αυτοκίνητα να προστίθενται στο group.
Στη συνέχεια, όλα τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν προς τη Γαλλία, όπου από το Σάββατο έως την Τετάρτη θα συμμετάσχουν σε 15 ειδικές διαδρομές (regularity), σε μία συνολική απόσταση 1.530 χλμ. Ο αγώνας θα τελειώσει στις 6 Φεβρουαρίου και η απονομή θα γίνει στο Μόντε Κάρλο, στην διάρκεια του παραδοσιακού γκαλά, όπου μεταξύ άλλων είναι επιβεβλημένη επίσημη ενδυμασία.
Νίκος Τσάδαρης