Πόσο αναμένεται να πιάσει αυτό το τετράπορτο μιας άλλης εποχής;
Μυθική σήμερα για τους turbocharged κινητήρες και τις ακτινωτές ζάντες της, η Alpina έφερνε στην επιφάνεια την καθαρόαιμη φύση των BMW και δεν ήταν μάλιστα καθόλου σπάνιο να αποδίδει μοντέλα που κοιτούσαν στα μάτια ακόμα και την ανεπανάληπτη σειρά Μ της BMW.
Είχε στον πυρήνα του εξάλλου την ίδια τη φιλοσοφία της Alpina, πως ο ιδιοκτήτης ενός σεντάν δεν χρειαζόταν να θυσιάσει δηλαδή τις επιδόσεις του κουπέ για λίγο μεγαλύτερο χώρο στην καμπίνα. Η Alpina δεν «πείραζε» βέβαια μόνο τη μηχανή, αλλά βελτίωνε τις αναρτήσεις, τα φρένα και τα βασικά μηχανικά μέρη.
Η B7 S κυκλοφόρησε σε μόλις 60 κομμάτια και ήταν ένα εξαίσιο δείγμα γερμανικού σεντάν υψηλών επιδόσεων. Και σήμερα το 22ο από τα 60 αυτά αυτοκίνητα βγαίνει σε δημοπρασία, ως ένα από τα γρηγορότερα τετράπορτα που πάτησαν ποτέ δρόμο. Αναμένεται να πιάσει κάπου μεταξύ 150.000-190.000 ευρώ…