Προς τα πού βαδίζει ο Χάμιλτον;

Μόλις έχει τελειώσει η σεζόν του 2019 κι όμως, όλοι ασχολούμαστε με το τι θα γίνει το 2021 και όχι το 2020. Και δεν αναφέρομαι φυσικά στις αλλαγές που επιφέρει η FIA σε σχεδόν δύο χρόνια από τώρα, αλλά με το πού θα πάει ο Λιούις Χάμιλτον. Θα μείνει στη Mercedes, θα πάει στη Ferrari ή θα επιστρέψει στη McLaren όπως ακούγεται για να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα που τον ανέδειξε;

Μερικοί λένε πως το θέμα είναι τελειωμένο και πως ο Χάμιλτον θα μετεγγραφεί στη Ferrari. Ούτως ή άλλως, είναι μια ομάδα με μεγάλο πρεστίζ, αρέσει δεν αρέσει σε μερικούς, είναι η ομάδα που ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει στη Formula 1 και δεν θα κάνει κακό σε κανέναν μια τέτοια ενδεχόμενη συνεργασία.


Ο Ολυμπιακός επιβεβαίωσε πως έχει ψηλότερο ταβάνι από τον ΠΑΟΚ

Τα πράγματα έως τώρα είναι τα εξής. Ιταλικό δημοσίευμα (σ.σ. από την Gazzetta) έκανε λόγο πως Χάμιλτον και Ferrari έχουν συναντηθεί ήδη δύο φορές για να συζητήσουν μια συνεργασία ενόψει 2021. Από τη Mercedes είπαν πως «δεν τρέχει και τίποτα», κάτι που φούντωσε ακόμα περισσότερο τις φήμες. Μάλιστα, μετά τις κολακευτικές δηλώσεις των Ματία Μπινότο και Σαρλ Λεκλέρκ, που στην ουσία είπαν πως ο έξι φορές πρωταθλητής θα είναι καλοδεχούμενος στο Μαρανέλο, όλα δείχνουν πως κάπου εκεί πηγαίνει το πράγμα.

Ο Βρετανός από τη μεριά του ανέφερε πως σε αυτά τα 13 χρόνια που βρίσκεται στη Formula 1, από τη Ferrari πρώτη φορά του κάνουν τόσο εγκωμιαστικά σχόλια. Αφού λοιπόν έχουν γίνει όλα τα παραπάνω, τότε φαίνεται πως οι δύο πλευρές είναι αρκετά κοντά. Ίσως και να μην είναι, αλλά φαίνεται να είναι.

Μεγάλο ρόλο στην απόφαση του Χάμιλτον, είναι αφενός η ανταγωνιστικότητα της Mercedes σε δύο χρόνια από τώρα και τι θα κάνει ο Τότο Βολφ. Αν μείνει στη Mercedes, προφανώς μένει κι ο Χάμιλτον. Αν αποχωρήσει, όμως, λογικά οδεύει προς Ιταλία ο Βρετανός.

Είναι δύσκολο να προβλέψουμε τι θα γίνει με αυτή την περίπτωση, ίσως να περιμένουμε λίγο καιρό ακόμα για να δούμε την τελική έκβαση ενός πολύ σοβαρού θέματος, αλλά όποια απόφαση και αν πάρει ο Βρετανός, οι δυσκολίες είναι αρκετές.

Αν μείνει στη Mercedes, η ομάδα θα είναι ανταγωνιστική; Διότι Red Bull και Ferrari δείχνουν να μειώνουν την απόσταση. Και μην ξεχνάμε πως ο Χάμιλτον είναι μεγαλούτσικος. Αν πάει στη Ferrari από την άλλη, εκεί θα είναι ο Λεκλέρκ. Ταλαντούχος οδηγός, πολύ καλός, με εξέπληξε προσωπικά το πόσο γρήγορα κατάφερε να εγκλιματιστεί στην ομάδα και να τα βάλει στα ίσα με τους Μαξ Φερστάπεν και Σεμπάστιαν Φέτελ και προφανώς θα κάνει το ίδιο αν ο Χάμιλτον μεταπηδήσει στη Ferrari.

Μην περιμένει κανείς δηλαδή ότι ο Μονεγάσκος θα του συμπεριφέρεται στην πίστα σαν να είναι καλό παιδί. Θα του βγάλει το… λάδι που λέμε στην καθομιλουμένη του Χάμιλτον. Κι αφού τα έβαλε με τον Φέτελ, θα τα βάλει και με τον Βρετανό. Νέος είναι, βράζει το αίμα του και θέλει να πάρει τίτλο. Αυτός είναι ο μεγάλος κίνδυνος του Χάμιλτον αν πάει στη Ferrari κι ας λέει ο Λεκλέρκ πως είναι καλοδεχούμενος.

Κι εμείς τα ίδια θα λέγαμε αν ήμασταν στη θέση του και φυσικά σιγά μην τον αφήναμε να κάνει ό,τι θέλει στην ομάδα, εφόσον ήταν «ομόσταβλός» μας.

Είναι νωρίς ακόμα να προβλέψουμε την απόφαση του Χάμιλτον. Το θέμα είναι, πάντως, πως ο Βρετανός, ό,τι και να κάνει, σε όποια ομάδα και αν βρεθεί (έχει ακουστεί και η McLaren), κατά ένα μεγάλο ποσοστό θα μας συγκινεί στις πίστες όπως κάνει όλα αυτά τα χρόνια και όπως κάνουν ευτυχώς οι Φέτελ, Λεκλέρκ και Φερστάπεν.

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ…


Πηγή

Αφήστε απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε το όνομά σας εδώ