Προβλήματα στο Check-In της British Airways – Ματαιώθηκαν πτήσεις μικρών αποστάσεων

Η British Airways ανακοίνωσε ότι αντιμετωπίζει προβλήματα στο ηλεκτρονικό σύστημα Check-In της εταιρείας και κάλεσε τους πελάτες της να προβλέψουν ότι θα χρειαστούν επιπλέον χρόνο στα αεροδρόμια.

Η αεροπορική εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο International Airline Group, ζήτησε συγγνώμη για το πρόβλημα.

Σύμφωνα με μηνύματα προς την British Airways στο Twitter, πελάτες σε αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων το Γκάτγουικ και το Νιούκασλ στη Βρετανία, και πελάτες που περιμένουν για να επιστρέψουν αεροπορικώς στη Βρετανία, δεν μπορούν να κάνουν Check-In μέσω διαδικτύου.

«Σήμερα το πρωί αντιμετωπίζουμε μερικά προβλήματα στα συστήματα που επηρεάζουν το Check-In και την αναχώρηση πτήσεων», ανακοίνωσε η εταιρεία. «Αυτό επηρεάζει επίσης άλλα συστήματα».

Λίγη ώρα αργότερα, η Η British Airways ανακοίνωσε πως ματαίωσε μερικές πτήσεις μικρής απόστασης από τα αεροδρόμια Χίθροου, Γκάτγουικ και Σίτι του Λονδίνου εξαιτίας βλάβης στο σύστημα πληροφορικής.

Η αεροπορική εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο International Airlines Group, ανακοίνωσε:

«Εργαζόμαστε όσο το δυνατόν ταχύτερα για να επιλύσουμε ένα ζήτημα στα συστήματα που είχε ως αποτέλεσμα τη ματαίωση μερικών πτήσεων μικρής απόστασης και καθυστερήσεις από τα αεροδρόμια του Λονδίνου».

Η British Airways πρόσθεσε πως προσφέρει στους πελάτες, που είχαν κλείσει εισιτήρια για πτήσεις μικρής απόστασης με αφετηρία τα αεροδρόμια του Λονδίνου, την ευκαιρία να κάνουν νέα κράτηση μια άλλη ημέρα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

kathimerini.gr