Στο clasico με «συρματοπλέγματα σε σχήμα καρδιάς» η Μπαρτσελόνα
Η Μπαρτσελόνα κατά τη διάρκεια του Clasico εναντίον της Ρεάλ Μαδρίτης την επόμενη εβδομάδα (21/4), θα αγωνιστοεί με φανέλες όπου το λογότυπο -του κύριου χορηγού της-Spotify, θα αντικαταστήσει το λογότυπο της Κολομβιανής τραγουδίστριας Κάρολ G- συρματοπλέγματα σε σχήμα καρδιάς- στη φανέλα της, όπως ανακοίνωσαν οι Καταλανοί.
Η Μπαρτσελόνα έχει κάνει κάτι ανάλογο ήδη τρεις φορές, κατά τη διάρκεια των προηγούμενων Clasicos, ως μέρος της συμφωνίας χορηγίας της με την πλατφόρμα μουσικής ροής Spotify.
Στις 28 Οκτωβρίου, όταν η Μπαρτσελόνα φιλοξένησε τη Ρεάλ Μαδρίτης (1-2) στο Clasico του ισπανικού ποδοσφαίρου, οι Καταλανοί αγωνίστηκαν έχοντας στη φανέλα τους η διάσημη «γλώσσα» του θρυλικού συγκροτήματος των Ρόλινγκ Στόουνς.
Η πρώτη φορά ήταν στο Ρεάλ Μαδρίτης – Μπαρτσελόνα (3-1) στις 16 Οκτωβρίου 2022, όπου θέση στη φανέλα πήρε η κουκουβάγια του Όμπρεϊ Ντρέικ Γκράχαμ (Drake) και η δεύτερη με το «Motomami» της Ροσαλία στο Clasico της 19ης Μαρτίου, στο οποίο η Μπαρτσελόνα κέρδισε με 2-1.
«Αυτή τη φορά, είναι η Κολομβιανή Κάρολ G, η πιο πολυακουσμένη γυναίκα λάτιν μουσική καλλιτέχνης στον κόσμο στο Spotify τα τελευταία τέσσερα χρόνια», που θα βρεθεί στο επίκεντρο, ανέφερε η Μπαρτσελόνα.
Το λογότυπο – συρματοπλέγματα σε σχήμα καρδιάς – της 33χρονης τραγουδίστριας θα εμφανιστεί αύριο (13/4) για πρώτη φορά στη φανέλα της γυναικείας ομάδας κατά τη διάρκεια του αγώνα της Liga F με τη Βιγιαρεάλ , προτού η ομάδα ανδρών το φορέσει εναντίον της Ρεάλ Μαδρίτης στο Bernabeu στις 21 Απριλίου.
Η Ρεάλ Μαδρίτης προηγείται της La Liga οκτώ βαθμούς μπροστά από την Μπαρτσελόνα, η οποία πρέπει να κερδίσει για να μειώσει τη διαφορά και να έχει πιθανότητες να υπερασπιστεί τον τίτλο της.
Οι Καταλανοί υπέγραψαν το συμβόλαιο χορηγίας τους με το Spotify, τη διάσημη σουηδική υπηρεσία ροής μουσικής με έδρα τη Στοκχόλμη, τον Μάρτιο του 2022 για τέσσερις σεζόν, αντί 280 εκατομμύρια ευρώ.