Το Audi RS 3 έγινε πιο σκληροπυρηνικό!
Η Audi, μετά την ανανέωση του A3, προχώρησε στην αναβάθμιση της κορυφαίας έκδοσής του, του RS 3, τόσο για το hatchback όσο και για το sedan.
Το ανανεωμένο RS 3, το οποίο θα σηματοδοτήσει το τέλος, μετά από περίπου 50 χρόνια, του εμβληματικού πεντακύλινδρου, δείχνει πλέον πιο φαρδύ και πιο επιβλητικό, ενισχύοντας έτσι τη δυναμική του εμφάνιση.
Αυτή η αίσθηση δεν οφείλεται σε αύξηση των διαστάσεών του, αλλά στις έξυπνες παρεμβάσεις των σχεδιαστών της γερμανικής εταιρείας, όπως η υιοθέτηση μεγαλύτερων εισαγωγών αέρα. Επίσης, η μαύρη μάσκα Singleframe έχει μεγαλώσει, ενώ μαύρα είναι και άλλα στοιχεία, όπως ο πίσω διαχύτης και οι ματ ζάντες των 19 ιντσών.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί επίσης το μαύρο χρώμα, ενώ υπάρχουν τόσο ένα νέο τιμόνι που είναι επίπεδο και πάνω και κάτω (flat top και flat bottom) όσο και τα καινούργια, προαιρετικά καθίσματα RS. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών προσφέρει τρεις επιλογές απεικόνισης (Sport, Performance, και Runway), ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει οθόνη 10,1 ιντσών.
Ο πεντακύλινδρος κινητήρας των 2.500 κυβικών και των 400 ίππων, με το χαρακτηριστικό του ηχόχρωμα, αναδεικνύεται ακόμη περισσότερο ακουστικά στα προγράμματα οδήγησης RS Performance (ενεργοποιείται από το κόκκινο κουμπί στο τιμόνι) και RS Torque Rear. Ειδικά, μεταξύ 2.200 και 3.500 σ.α.λ.
Επιπλέον, οι μηχανικοί της Audi επενέβησαν στην ανάρτηση, προκειμένου το RS 3 να είναι ακόμη πιο γρήγορο στις στροφές. Η ελεύθερη κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς, η επιλογή του τροχού που φρενάρεται (brake torque vectoring) και τα ενεργά αμορτισέρ συμβάλλουν στον περιορισμό της υποστροφής, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να ακολουθεί την ακτίνα της στροφής με μεγαλύτερη ακρίβεια. Έτσι αυξάνεται η ταχύτητα εισόδου στις στροφές και ο οδηγός μπορεί να επιταχύνει πιο νωρίς στις εξόδους.
Το αποτέλεσμα αυτών των βελτιώσεων είναι και ένα νέο ρεκόρ στην κατηγορία του στο Nürburgring, με χρόνο 7:33,123 λεπτά.
Οι παραδόσεις του νέου Audi RS 3 αναμένεται να ξεκινήσουν τον Οκτώβριο και σε τιμές που στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 66.000 ευρώ για το hatchback και από τις 68.000 ευρώ για το σεντάν.