To Chrysler Airflow θα είναι η βάση των μελλοντικών EVs της Stellantis
Η αμερικανική Chrysler, μετά από μια αρκετά μεγάλη υποτονική περίοδο, φαίνεται πως επιστρέφει μετά από χρόνια στο προσκήνιο με ένα καινούργιο μοντέλο και μάλιστα ηλεκτρικό.
Πρόκειται για το Airflow που θα πωλείται από το 2024 και φιλοδοξεί, στις ΗΠΑ τουλάχιστον, να ανταγωνιστεί τη Mustang Mach-E της Ford. Το πιο σημαντικό για την Ευρώπη είναι πως το πλαίσιό τou, πρόκειται για αυτό με τον κωδικό STLA, θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά μικρά- μεσαία και μεσαία (κατηγορίες C και D) EVs και των άλλων εταιρειών της Stellantis. Δηλαδή των Alfa Romeo, Citroën και DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Dodge und Ram.
Οι διαθέσιμοι ηλεκτροκινητήρες θα αποδίδουν 170 και 245 ίππους, θα υπάρχουν και δικινητήριες άρα και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ η αυτονομία με τη μεγαλύτερη διαθέσιμη μπαταρία θα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα.
Οι σχεδιαστές της Chrysler πάντως θα δώσουν ένα αέρα high tech και στο εσωτερικό του Airflow. Έτσι στο ταμπλό του πέρα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του συστήματος infotainment θα υπάρχει μια ακόμα για το συνοδηγό, η οποία όπως και οι οθόνες των πίσω επιβατών θα διαθέτει και κάμερα για τηλεδιασκέψεις.
Επίσης οι ενδείξεις της οθόνης του συνοδηγού θα μπορούν με μια απλή κίνηση να μεταφέρονται στην κεντρική.