Το Facebook στρέφεται στους πιστούς και ζητά τις προσευχές σας

Το Facebook πάντα ήθελε την προσοχή σας, τώρα όμως ζητά και τις προσευχές σας μέσω ενός εργαλείου που διατίθεται σε πρώτη φάση στις ΗΠΑ.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου στρέφεται τον τελευταίο καιρό στις θρησκευτικές κοινότητες, και τον περασμένο μήνα οργάνωσε για πρώτη φορά συνέδριο για θρησκευτικούς ηγέτες. Η διοικητική γενική διευθύντρια της εταιρείας Σέριλ Σάντμεργκ βρήκε τότε ευκαιρία να αναφερθεί σε ένα μέλλον όπου οι θρησκευτικοί ηγέτες απευθύνονται στο ποίμνιό τους μέσω εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Στις αρχές Μαΐου, το Facebook λάνσαρε το εργαλείο προσευχής για όσους θέλουν να το ενεργοποιήσουν στις Ομάδες τους στις ΗΠΑ, αναφέρει το Reuters. Σε μια ομάδα την οποία παρακολούθησε το πρακτορείο, μια γυναίκα χρησιμοποίησε το εργαλείο προκειμένου να ζητήσει προσευχές για μια άρρωστη θεία της. Οι φίλοι της αποκρίθηκαν κλικάροντας το κουμπί «Προσευχήθηκα», οπότε τα ονόματά τους προστέθηκαν στη λίστα που εμφανίζεται κάτω από το κουμπί. Οι χρήστες μπορούσαν επιπλέον να ζητήσουν υπενθύμιση για να προσευχηθούν ξανά την επόμενη ημέρα.

UJM5PMX2RRLDJDN3EHWE4BWLWI

To νέο εργαλείο επιτρέπει στους χρήστες να ζητούν από τους φίλους τους να προσευχηθούν (Reuters)

Άλλοι ζήτησαν προσευχές για την ερωτική απογοήτευση της κόρης τους, τις εξετάσεις οδήγησης του γιου τους, ακόμα και για μια διένεξη για την αποζημίωση από ασφαλιστική εταιρεία.

Η πανδημία έδωσε νέα ώθηση για την προσέγγιση των πιστών, είπε η Ντόνα Τζόουνς, υπεύθυνη συνεργασιών πίστης στο Facebook και πάστορας στη Φλόριντα. Το νέο εργαλείο προέκυψε όταν η εταιρεία διαπίστωσε αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που ζητούν προσευχές ο ένας για τον άλλο λόγω της πανδημίας, εξήγησε.

Η Τζόουνς επιβεβαίωσε ότι οι αναρτήσεις με προσευχές θα αξιοποιούνται για την εξατομίκευση των διαφημίσεων που προβάλλονται σε κάθε χρήστη, αν και οι διαφημιστές δεν θα μπορούν να στοχεύουν διαφημίσεις με βάση το περιεχόμενο των προσευχών ή τη χρήση του εργαλείου.

Εκπρόσωπος του Facebook διευκρίνισε επίσης ότι οι προσευχές δεν θα προστεθούν στις λίστες κατηγοριών που μπορούν να επιλέγουν οι διαφημιστές για να απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό, όπως οι σημερινές κατηγορίες της «πίστης» ή της «Καθολικής Εκκλησίας».

in.gr


agrinio24.gr

loading...

Αφήστε απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε το όνομά σας εδώ