VW ΙD.4 2021: Υπό νέο φως…
H VW επανέρχεται με ένα teaser του ID.4 το οποίο αποτυπώνει -ρεαλιστικά πλέον- την σχεδίαση των LED φωτιστικών σωμάτων. Αν και με δεδομένο ότι με δεδομένο τον αριθμό των teaser ελάχιστα έχουν μείνει στο σκοτάδι σε σχέση με το ID.4, η επίσημη διαδικτυακή πρεμιέρα του έχει προγραμματιστεί για τις 23 Σεπτεμβρίου με την προοπτική η εμπορική του πορεία να ξεκινήσει από τα τέλη της χρονιάς.
Σε ό,τι αφορά το «αντικείμενο» του νέου teaser, όπως όλα δείχνουν το ID.4 θα είναι διαθέσιμο από τη βασική έκδοση με φώτα τεχνολογίας LED. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η δυνατότητα επιλογής φωτιστικών σωμάτων Matrix LED ενώ σε ό,τι αφορά τα πίσω φώτα προφανώς οι δυνητικοί ιδιοκτήτες του ID.4 θα μπορούν να εφοδιάσουν το ηλεκτρικό SUV με τρισδιάστατης σχεδίασης LED κάθε ένα από τα οποία αποτελείται από οπτικές ίνες αντί των παραδοσιακών λαμπτήρων.
Σύμφωνα με τις συστάσεις οι οπτικές ίνες τοποθετούνται σε μαύρο φόντο, δίνοντας έτσι μια εντύπωση αιώρησης των φωτιστικών σωμάτων. Το ID.4 θα προσφέρεται επίσης με δυναμικούς δείκτες αλλαγής πορείας ενώ, μια ακόμα ιδιαιτερότητα των φώτων φρένων θα είναι ότι θα ανάβουν σε μοτίβο «Χ».
Υπενθυμίζεται ότι πριν τo teaser των φωτιστικών σωμάτων, η VW είχε αποκαλύψει πλήρως το εσωτερικό του ID.4 το οποίο εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την οθόνη για το infotainment και τα χειριστήρια αφής για το σύστημα κλιματισμού, αξίζει να σημειωθεί ότι επενδύεται εν μέρει από ανακυκλώσιμα υλικά.
Αναλυτικότερα, το υλικό της επένδυσης των καθισμάτων ονόματι ArtVelours αποτελείται κατά 20% από ανακυκλωμένα μπουκάλια. Την εικόνα συμπληρώνουν ο ατμοσφαιρικός φωτισμός σε 30 αποχρώσεις ενώ σημειώνεται ότι τα καθίσματα διαθέτουν λειτουργία μασάζ αλλά και πτυσσόμενο σημείο στήριξης για την μέση.
Επίσης όπως έχει ήδη ανακοινώσει η VW, το ID.4 θα προσφέρει χώρο αποσκευών 543 λίτρων.
Σύμφωνα με τα υπόλοιπα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά από προηγούμενες teaser εμφανίσεις του νέου μοντέλου, το ID.4 θα έχει μήκος 4,592 μ. πλάτος 1,852 μ. ύψος 1,689 και αεροδυναμικό συντελεστή 0.28 με ό,τι συνεπάγονται αυτά τα στοιχεία για την ευρυχωρία αλλά και την αποδοτικότητά του.
Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις θα υπάρξουν δικίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις. H αρχή θα γίνει με τη δικίνητη έκδοση η οποία θα έχει κίνηση στους πίσω τροχούς, ισχύ 204 ίππων και 310 Nm ροπής. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία, αν και αναμένεται να υπάρξουν διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών στη λογική του ID.3 με δεδομένο και ότι βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική, το ID.4 θα προσφέρει μέγιστη αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χλμ.
Η τετρακίνηση θα παρέχεται με την συνδρομή ενός δεύτερου ηλεκτρικού μοτέρ τοποθετημένου στον πίσω άξονα, που θα αυξάνει τη συνδυαστική ισχύ σε 306 ίππους και 450 Nm ροπής, μεγέθη που θα οριοθετούν την κορυφαία έκδοση του γερμανικού SUV.