Το σήμα της κάθε εταιρείας αποτελεί το πρώτο διαπιστευτήριό της και για αυτό σε δεδομένες στιγμές ανανεώνεται. Όχι συνεχώς, αλλά όταν αλλάζουν τα δεδομένα και οι τάσεις προκειμένου να προσαρμοστεί σε αυτά που θα έρθουν, ενώ φυσικά ακολουθούνται και οι μόδες.

Όπως η τρέχουσα, της επίπεδης, δισδιάστατης απεικόνισης και όχι της πιο τρισδιάστατης –λογική που είδαμε να ακολουθεί η VW στο νέο της λογότυπο που ανανεώθηκε πριν από μερικούς μήνες και τώρα και η Kia. Η οποία καταργεί το οβάλ περίγραμμα στο σήμα της και υιοθετεί μια πιο γραφιστική προσέγγιση εξολοκλήρου σε μαύρο.



Πηγή