Η Mini έχει κάνει βήματα προς τον εξηλεκτρισμό, έχοντας ήδη στη γκάμα της το plug-in υβριδικό Cooper SE Countryman ALL4 και το πλήρως ηλεκτρικό Cooper SΕ. Φυσικά τα πλάνα της περιλαμβάνουν την αύξηση των μοντέλων με κάθε είδους ηλεκτρική υποβοήθηση.
Ταυτόχρονα η βρετανική εταιρεία του ομίλου της BMW δεν θέλει σε καμία περίπτωση να χάσει το σπορτίφ προφίλ της αλλά ούτε και να αναγκαστεί να απεμπολήσει από τη γκάμα της τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της. Τις John Cooper Works, ενώ συντομία JCW.
Έτσι έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από δοκιμές στο Nürburgring ενός γρήγορου ηλεκτρικού -χαρακτηριστική η κλειστή του μάσκα- που μάλλον δεν πρέπει να απέχει και πολύ από την υλοποίησή του. Μέχρι στιγμής πάντως δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για το τεχνολογικό υπόβαθρό του, ενώ το βέβαιο είναι πως οι 184 ίπποι που αποδίδει ο ηλεκτροκινητήρας του Cooper SE -που προέρχεται από την BMW i3- δεν επαρκούν για να επιτευχθούν επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές των συμβατικών JCW. Tα οποία θα παραμείνουν και στο μέλλον στην παραγωγή.
Μια λύση θα ήταν η παρουσία δύο ηλεκτροκινητήρων που θα εξασφάλιζε ταυτόχρονα και την τετρακίνηση, ενώ κάτι που επίσης θα πρέπει να διαφοροποιηθεί στα ηλεκτρικά JCW είναι η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας. Στο υπάρχον ηλεκτρικό Mini φτάνει τις 32,6 kWh, που εξασφαλίζουν μια θεωρητική αυτονομία 234 χιλιομέτρων. Η οποία στην πράξη φτάνει στην καλύτερη περίπτωση τα 200 χιλιόμετρα και φυσικά σε ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων θα περιορίζεται και άλλο.
Πάντως στη Mini είναι βέβαιοι πως η ηλεκτροκίνηση θα μπορέσει να τονίσει και άλλο το σπορ χαρακτήρα των John Cooper Works και κατά συνέπεια και όλης της μάρκας. Για να δούμε…