Η δημιουργία της Stellantis, από την ένωση των PSA και FCA, έχει σαν αποτέλεσμα και κάποιες επιμέρους αλλαγές στον προγραμματισμό των εταιρειών που είναι μέρος του μεγάλου σχήματος με τις 14 συνολικά μάρκες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό το μικρό SUV της Alfa Romeo, η Tonale. Η οποία είχε εμφανιστεί ως πρωτότυπο πριν από δύο χρόνια στην τελευταία μέχρι στιγμής έκθεση της Γενεύης και θα παρουσιαζόταν, ως μοντέλο παραγωγής, προς τα τέλη της φετινής χρονιάς.
Όπως δείχνουν όμως τα πράγματα και σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, το ντεμπούτο της Tonale, που φυσικά θα απευθύνεται και σε ένα σαφώς πιο ευρύ κοινό σε σχέση με την πιο μεγάλη και πιο ακριβή Stelvio, θα γίνει στις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Ο λόγος για αυτήν την καθυστέρηση είναι η απόδοση και κατά συνέπεια και οι επιδόσεις των plug-in υβριδικών εκδόσεών της, που δεν άφησαν ικανοποιημένο το νέο ισχυρό άντρα της μάρκας. Τον Jean-Philippe Imparato, ο οποίος προέρχεται από την Peugeot.
Από τη στιγμή που η βάση της Tonale θα είναι το πλαίσιο LWB 4×4 της πρώην πια FCA που χρησιμοποιείται και στο Jeep Compass, που όπως γράψαμε ανανεώθηκε πολύ πρόσφατα, είναι λογικό τα δύο μοντέλα να έχουν και το ίδιο plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης.
Αυτό στις εκδόσεις 4xe του Compass, αλλά και το πιο μικρού Renegade, αποδίδει συνδυαστικά είτε 190 είτε 240 ίππους, τιμές που στην Tonale αναμένεται να είναι μεγαλύτερες. Αυτό που δεν αναμένεται για το πιο μικρό SUV της Alfa Romeo είναι μια σπορ έκδοση Quadrifoglio.