«Για τον Πολιτισμό δεν ακούμε τίποτα και ξαφνικά γίνεται συζήτηση και καλώς γίνεται, για κάτι πολύ σοβαρό, αλλά τεντώνεται τόσο πολύ που κινδυνεύει να κιτρινίσει. Χαίρομαι που ζούμε σε αυτήν την εποχή που σαφώς θα γίνουν αλλαγές και ίσως και το κλείσιμο της πανδημίας μας έκανε να έρθουμε αντιμέτωποι με πολύ ουσιαστικά πράγματα. Ήρθε η ώρα να πούμε την αλήθεια», δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Οι άνθρωποι του θεάτρου είναι σαφώς πιο ευαισθητοποιημένοι. Το γεγονός ότι μπορεί να είναι πιο γνωστοί τους εκθέτει ακόμα περισσότερο. Πιστεύω ότι όπως υπάρχουν πράγματα που έγιναν ιδιωτικά, έτσι πρέπει και να καταγγελθούν στα αρμόδια όργανα, όπως είναι το πειθαρχικό του ΣΕΗ και η δικαιοσύνη. Πριν βγουν αποδείξεις δεν μπορεί να σπιλώνεται το όνομα κανενός. Εγώ δεν δέχομαι ότι μπορεί να σπιλώνεται ένας ολόκληρος χώρος», πρόσθεσε.
«Παλιά ο χώρος του θεάτρου ήταν αμφιβόλου ηθικής, δεν θέλω να επανέλθουμε σε αυτό. Έχει υπέροχους ανθρώπους, καλλιεργημένους και νέους με το θάρρος της γνώμης τους. Σε κάθε εργασιακό χώρο θα υπάρχουν και τα μελανά σημεία. Πέρα από τη δικαιοσύνη υπάρχει και το πειθαρχικό του σωματείου, αλλιώς ο καθένας θα έβγαινε άνευ πραγματικών αποδείξεων να κατηγορεί τον καθένα. Δεν ζούμε σε ζούγκλα, δεν μπορεί ο καθένας να λέει ότι θέλει», τόνισε η Βάσια Παναγοπούλου.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην περίπτωση της Σοφία Παυλίδου, η οποία είχε καταγγείλει συνάδερφό της για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά όταν έπαιζαν μαζί στο θέατρο της Βάσιας Παναγοπούλου.
«Εγώ δεν πήρα ποτέ το μέρος κανενός, ούτε όφειλα να κάνω τον δικαστή. Όφειλα να αντιμετωπίσω την κρίση όταν συνέβαινε. Εγώ προσπάθησα να δω τι έχει συμβεί. Έπρεπε να κάνω τον ντετέκτιβ, τον δικηγόρο και τον δικαστή. Τελικά η παράσταση σταμάτησε και αυτό έχει σημασία. Έμεινε κόσμος άνεργος, έμεινε άδειο ένα θέατρο και υπήρχε η κακεντρέχεια ότι έγινε για διαφημιστικούς λόγους», δήλωσε.