Πρεμιέρα λοιπόν για την τρίτη γενιά του Nissan Qashqai, που φυσικά και θέλει να συνεχίσει την ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του, οι πωλήσεις των οποίων συνολικά έχουν ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια μονάδες και στην Ελλάδα τις 38.000.
Για το σκοπό αυτό η εμφάνισή του με την πιο κάθετη μάσκα και τους δυναμικούς προβολείς είναι πιο σύγχρονη και ώριμη, ενώ ιδιαίτερη είναι και η αισθητική του πίσω μέρους με τις έντονες ακμές. Πιο τονισμένα είναι και τα πίσω φτερά, ενώ συνολικά πρόκειται για ένα μοντέρνο σύνολο που γίνεται άμεσα αποδεκτό.
Οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν μεγαλώσει λίγο -μήκος 4,425 μέτρα, αυξημένο κατά 35 χιλιοστά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα για το πλάτος και το ύψος είναι +32 και +10 χιλιοστά- προκειμένου να υπάρχει και μεγαλύτερη αποστασιοποίηση από το πιο μικρό Juke.
Η αύξηση του μεταξονίου φτάνει τα 20 χιλιοστά, γεγονός που έχει θετική επίδραση στους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, μιας και το πορτμπαγκάζ είναι εδώ κατά 50 λίτρα πιο μεγάλο σε σχέση με αυτό της προηγούμενης γενιάς.
Σημαντικές είναι και οι αλλαγές στον εσωτερικό διάκοσμο, καθώς το ταμπλό είναι ολοκαίνουργιο και σαφώς πιο high tech. Με ψηφιακό πίνακα οργάνων με δυνατότητα επιλογής απεικόνισης και διαγώνιο 12,3 ιντσών και οθόνη αφής 9,0 ιντσών για το σύστημα infotainment. Πρακτική επιλογή είναι οι δύο περιστροφικοί διακόπτες στα άκρα της τελευταίας καθώς και αυτοί για τις βασικές λειτουργίες στη βάση της, ενώ το παρόν δίνουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης αλλά και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Qashqai, που βασίζεται στο πλαίσιο CMF-C, αποτελείται από τις ήπια υβριδικές εκδόσεις των 12V του γνωστού τετρακύλινδρου turbo των 1.332 κυβικών, οι οποίες αποδίδει 140 ή 160 ίππους. Η εισαγωγική έκδοση είναι προσθιοκίνητη με χειροκίνητο κιβώτιο ενώ η πιο ισχυρή συνδυάζεται τόσο με αυτόματο κιβώτιο CVT όσο και με τετρακίνηση.
Κινητήρες πετρελαίου δεν θα υπάρχουν αλλά θα υπάρχει μια έκδοση ePower με ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα στο οποίο ο κινητήρας βενζίνης των 1.500 κ.εκ. λειτουργεί ως γεννήτρια που φορτίζει μια μπαταρία και δεν εμπλέκεται άμεσα στην κίνηση του αυτοκινήτου. Δηλαδή στην πράξη το υβριδικό Qashqai που είναι προσθιοκίνητο κινείται σαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 190 ίππων και 330 Nm.
Το νέο Nissan Qashqai θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από το Μάιο και σε τιμές που αναμένεται να ανακοινωθούν.