Η δημιουργία της Stellantis, από τη συγχώνευση των ήδη μεγάλων ομίλων της PSA και της FCA, έχει δημιουργήσει έναν αυτοκινητικό κολοσσό, o οποίος περιλαμβάνει συνολικά 14 μάρκες.
Φυσικά στα πλαίσια του νέου ομίλου επανεξετάζονται όλα τα σχέδια του παρελθόντος και ένα από αυτά φαίνεται να είναι και η επιστροφή της Peugeot στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
Και αυτό παρόλο που είναι δεδομένη η απόφαση η γαλλική εταιρεία να κινηθεί πιo premium σε όλες ανεξαιρέτως τις κατηγορίες στις οποίες δίνει το παρόν.
Αυτό θα γινόταν φυσικά με την αξιοποίηση του ήδη υπάρχοντος δικτύου των αμερικανικών εταιρειών της πρώην πια FCA στις ΗΠΑ. Η δομή του του οποίου θα χρησιμοποιηθεί τελικά για την τόνωση της παρουσίας μιας άλλης μάρκας της Stellantis στη συγκεκριμένη αγορά.
Η μάρκα αυτή είναι η Alfa Romeo, με το πιο σπορ προφίλ και η οποία δίνει ήδη το παρόν στις ΗΠΑ με τις Giulia και Stelvio. H μέχρι τώρα πορεία της μπορεί να μην εντυπωσιάζει αλλά από την άλλη δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί και ως κακή, μιας και πέρυσι κατόρθωσε να σημειώσει μια μικρή αύξηση των πωλήσεών της κατά 1% σε μια αγορά που μειώθηκε συνολικά κατά 15%.
Στην Alfa Romeo, τη διεύθυνση της οποίας στις ΗΠΑ ανέλαβε το στέλεχος που είχε προετοιμάσει την επιστροφή της Peugeot στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, προφανώς θα ήθελαν να επιστρέψουν εκείνες οι εποχές του παρελθόντος που οι πωλήσεις της κλασικής Spider εκτοξεύονταν όταν προβαλλόταν «Ο Πρωτάρης» σε κάποιο από τα πολλά τηλεοπτικά κανάλια των ΗΠΑ.
Πάντως το ότι η Peugeot δεν θα δραστηριοποιηθεί στις ΗΠΑ μπορεί να σημαίνει τη διάσωση της Chrysler από τον αφανισμό, καθώς στη Stellantis εξέταζαν την κατάργηση της ιστορικής μάρκας. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το νέο πλάνο προβλέπει την ενίσχυσή της προκειμένου να αποκτήσει και πάλι την παλιά της λάμψη. Για να δούμε πως θα εξελιχθούν τελικά τα πράγματα…