Μια ενδιαφέρουσα συμμετοχή στο επόμενο Ράλι Ντάκαρ, που καλώς εχόντων την πραγμάτων με την πανδημία του κορωνοϊού θα διεξαχθεί στις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας τις πρώτες μέρες της νέας χρονιάς με το μήκος των ειδικών διαδρομών να φτάνει τα 4.800 χιλιόμετρα, είναι αυτή της BRX, με το buggy Hunter T1.
O λόγος είναι η συμμετοχή τεσσάρων μεγάλων ονομάτων, με πρώτο και καλύτερο τον ο εννιά διαδοχικές φορές παγκόσμιο πρωταθλητή του WRC Sebastian Loeb. Ο οποίος θέλει διακαώς τη νίκη σε ένα από τους πιο σκληρούς αγώνες του κόσμου, καθώς το 2017 ήταν 2ος και πέρυσι 3ος.
Δεύτερη η πολύπειρη Prodrive, η βρετανική ομάδα του David Richards που είχε την ευθύνης της συμμετοχής της Subaru στο WRC.
Τρίτος ο Ian Callum, ο επί πολλά χρόνια αρχισχεδιαστής της Jaguar, που εξασφάλισε στο αγωνιστικό buggy των 4,50 μέτρων και των 1.850 κιλών μια εντυπωσιακή εμφάνιση, με μινιμαλιστικό αμάξωμα, στενούς τροχούς και μια φτερούγα στο πίσω μέρος. Όπου οι μεγάλες εισαγωγές προορίζονται για τις πάντα απαραίτητες ρεζέρβες.
Τέταρτος ο EcoBoost V6 των 3.500 κυβικών της Ford με τα διπλά turbo, που είναι ο ίδιος που κινεί τα επίσης εντυπωσιακά GT και F-150 Raptor, ενώ είναι η πρώτη φορά που στη συγκεκριμένη κατηγορία επιτρέπονται υπερτροφοδοτούμενα σύνολα. Η απόδοσή του φτάνει τους 400 ίππους και τα 700 Nm και συνδυάζεται με τετρακίνηση και σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Στα βίντεο μπορείτε να δείτε αναλυτικά το αγωνιστικό buggy του Γάλλου πολύ- πρωταθλητή καθώς και τον τρόπο με τον οποίο ρυθμίζεται η ανάρτησή του και γίνεται η χαρτογράφηση του κινητήρα του. Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειώσουμε πως για φέτος υπάρχουν στον αγώνα κάποιες αλλαγές, όπως η παράδοση του roadbook πριν από κάθε ειδική και όχι στις μισές -η μεγαλύτερη ειδική έχει μήκος 813(!) χιλιομέτρων- και η χρήση έως και 6 πίσω ελαστικών.
Στο Ντακάρ 2021 θα συμμετέχουν συνολικά 560 αγωνιζόμενοι από 49 χώρες, από τους οποίους οι 109 θα είναι με μοτοσυκλέτες.