Η επίτευξη μιας όσο το δυνατόν μεγαλύτερης ταχύτητας και του αντίστοιχου ρεκόρ αποτελεί πάντα πρόκληση για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ειδικά για αυτές που ασχολούνται με super και hyper cars.
Για να ισχύσει πάντως ένα ρεκόρ, σύμφωνα με τους κανονισμούς του διάσημου πια βιβλίου Guinness, θα πρέπει το αυτοκίνητο να κινηθεί και προς τις δύο κατευθύνσεις και η ταχύτητά του να προκύψει ως μέσος όρος. Αυτός είναι και ο λόγος που το ρεκόρ της Bugatti Chiron Super Sport 300+ που έφτασε τα 490,484 χλμ./ ώρα δεν μετρά επίσημα μιας και το αυτοκίνητο κινήθηκε μόνο προς τη μια κατεύθυνση.
Το ίδιο ισχύει και για τα 483,40 χλμ./ ώρα που πέτυχε το φτιαγμένο από την M2K Motorsports Ford GT, η ισχύς του οποίου μπορεί και να ξεπερνούσε τους 2.500 ίππους , καθώς δεν υπάρχει κατάλληλο δυναμόμετρο ώστε να μετρηθεί.
Φυσικά υπάρχει και το SSC Tuatara που έφτασε τα 508,73 χλμ./ ώρα, που είναι και η μεγαλύτερη ταχύτητα που έχει πετύχει ποτέ μοντέλο παραγωγής, αλλά δεν προσμετράται μιας και υπάρχουν κάποια γκρίζα σημεία στην όλη προσπάθεια επίτευξης του ρεκόρ.
Έτσι λοιπόν ο κάτοχος του επίσημου ρεκόρ ταχύτητας για μοντέλα παραγωγής είναι το Koenigsegg Agera RS, που έφτασε τα 457,2 χλμ./ ώρα, έχοντας αφήσει αρκετά πίσω του το Hennessey Venom GT, που έφτασε τα 435 χλμ./ ώρα. Πολύ κοντά του η Bugatti Veyron Super Sport, στην οποία το ταχύμετρο έδειξε 431, ενώ η αντίστοιχη ένδειξη στο Hennessey Venom GT Spyder ήταν 427,4.
Ακολουθούν η Bugatti Chiron με 420 χλμ./ ώρα, το SSC Ultimate Aero με 412, το Koenigsegg Regera με 410 και η Bugatti Veyron EB 16.4 με 408 χλμ./ ώρα.
To αμερικάνικο Saleen S7 Twin Turbo δεν έφτασε για 1 χλμ./ ώρα τα 400, το Koenigsegg CCR έχει τελική 389 χλμ./ ώρα, η McLaren F1 της δεκαετίας του ’90, για πολλούς το καλύτερο super sport μοντέλο της ιστορίας, μπορεί να κινηθεί με 388 χλμ./ ώρα και η Pagani Huayra με 383.