H καινούργια γενιά του Tucson που μόλις έφτασε και στη χώρα μας είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη Hyundai. Όχι μόνο γιατί το ευρωπαϊκό της best seller ανανεώνεται ριζικά αλλά και γιατί αποτελεί ένα σημείο καμπής για τη μάρκα.

Η οποία εγκαινιάζει μαζί του τη νέα της σχεδιαστική φιλοσοφία, που ονομάζεται Sensious Sportiness και τολμά να προχωρήσει την αισθητική των μοντέλων της, αποδεικνύοντας και με αυτόν τον τρόπο πως πλέον είναι καταξιωμένη. Και ένας από τους βασικούς παίκτες της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκακιέρας.



Πηγή