H δημοτικότητα των SUV καλά κρατεί και λογικό είναι όλοι οι κατασκευαστές να διευρύνουν με κάθε ευκαιρία τη γκάμα τους. Αυτό κάνει και η Hyundai η οποία πρόσθεσε ένα μοντέλο μικρότερο από το Kona, στη βάση των SUV της.
Πρόκειται για το Bayon -το όνομά του προέρχεται από την πόλη Bayonne που είναι γνωστό θέρετρο στη γαλλική χώρα των Βάσκων- που διακρίνεται για τη σύγχρονη αισθητική του. Μετά το Tucson είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της Hyundai που ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Senseous Sportiness και ξεχωρίζει με τη μεγάλη και εμφατική του μάσκα, καθώς και τα τρία μέρη από τα οποία αποτελούνται τα LED φώτα του μπροστά.
Την ίδια στιγμή τα πίσω φώτα έχουν σχήμα βέλους και τονίζουν το πλάτος του αμαξώματος. Που σε αντίθεση με ότι θα περίμενε κανείς δεν είναι και πολύ πιο μικρό από αυτό του Kona, κάτι που ισχύει και για το μήκος του (εδώ είναι στα 4,18 μέτρα) αλλά όχι και για το ύψος του που είναι κατά 75 χιλιοστά μικρότερο.
Η απόστασή του από τo έδαφος φτάνει μέχρι και τα 183 χιλιοστά (με ζάντες 17 ιντσών), ενώ το μεταξόνιό του των 2,58 μέτρων -μόλις 20 χιλιοστά πιο μικρό από αυτό του Kona- συμβάλλει στους καλούς χώρους στο εσωτερικό για επιβάτες και αποσκευές -πορτμπαγκάζ από 411 έως 1.205 λίτρα.
Σχεδιαστικά το εσωτερικό παραπέμπει σε αυτό του επίσης νέου i20 και χαρακτηρίζεται από τον πίνακα οργάνων που μπορεί να είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,25 ιντσών αλλά και από την οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό. Η διαγώνιος της τελευταίας ξεκινά από τις 8,0 ίντσες στις εισαγωγικές εκδόσεις και φτάνει τις 10,25 στις πιο πλούσιες.
Ο εξοπλισμός ασφάλειας, διασύνδεσης, υποβοήθησης αλλά και άνεσης είναι στην ουσία πλήρης, ενώ διαθέσιμες είναι και οι ψηφιακές υπηρεσίες Bluelink της Hyundai.
H γκάμα των κινητήρων αποτελείται από τους τρικύλινδρους turbo T-GDI των 1.000 κυβικών με 100 και 120 ίππους. Και οι δύο συνδυάζονται στάνταρ με το χειροκίνητο κιβώτιο iMT των έξι σχέσεων και προαιρετικά με το αυτόματο 7DCT. Επίσης ο πιο μικρός είναι διαθέσιμος και με σύστημα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48V που είναι στάνταρ στον πιο ισχυρό, ενώ σε κάθε περίπτωση κινητήριοι τροχοί είναι οι εμπρός.
Δεν θα υπάρχουν δηλαδή τετρακίνητες εκδόσεις ούτε και diesel, ενώ η εισαγωγική έκδοση της γκάμας θα κινείται από το γνωστό τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό των 1.200 κυβικών και των 82 ίππων της μάρκας.
Η διάθεση του νέου Hyundai Bayon θα ξεκινήσει στην Ελλάδα τον Ιούνιο.