Την ίδια ώρα αίσθηση προκαλεί το παρακάτω έγγραφο, με το οποίο ο ΟΣΕ προμηθεύεται συσκευές ελέγχου των διακλαδώσεων.
Στο έγγραφο κάνει λόγο για «προμήθεια επί τόπου και εγκατάσταση συσκευών εξωτερικού ελέγχου θέσης αλλαγής τροχίας σε υφιστάμενες αλλαγές τροχίας των Σιδηροδρομικών Σταθμών Πλατεώς, Άδενδρου, Αξιού, και Σίνδου του τμήματος γραμμής Πλατύ – Θεσσαλονίκης».
Άδεια και σήμερα τα τρένα
Τα τρένα και σήμερα είχαν λιγοστούς επιβάτες.
Πάντως, τα πράγματα γίνονται ακόμα… χειρόγραφα, με ένα χαρτάκι να καθορίζει τη διαδρομή. Είναι το 1001.
Μία από τα ίδια και με το 1036, σε χαρτί και αυτό.
Απολογούνται αύριο οι εμπλεκόμενοι
Με την πολιτική κόντρα να έχει πάρει φωτιά, με ενδιαφέρον αναμένονται οι απολογίες αύριο, Παρασκευή, των τριών εμπλεκόμενων. Πέρα από τον σταθμάρχη, σύμφωνα με πληροφορίες, όλοι θα υπεραμυνθούν της αθωότητάς τους.
Επιβάτης του μοιραίου τρένου αναζητεί τη γάτα της
Επιβάτης του μοιραίου τρένου που σώθηκε συγκινεί με την ανάρτησή της. Έχει χάσει τη γάτα της και την αναζητά μέσω διαδικτύου, σε περίπτωση που κάποιος την βρήκε.
Άδειος και για δεύτερη ημέρα ο προαστιακός
Το Live News βρέθηκε σε βαγόνι του προαστιακού που εκτελεί το δρομολόγιο Πάτρα – Ρίο.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους, εκτιμάται πως η κίνηση σήμερα έχει μειωθεί κατά 60% συγκριτικά με την περίοδο προτού ανασταλούν τα δρομολόγια των τρένων.
Όλα δείχνουν πως οι επιβάτες είναι διστακτικοί να επιβιβαστούν στα τρένα, ενώ πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν παράπονα για μεγάλες καθυστερήσεις.
«Το χρησιμοποιώ εδώ και 10 χρόνια. Όταν δεν φτάνω στη δουλειά μου έγκαιρα, δεν θα το χρησιμοποιήσω ξανά. Από χθες είναι μεγάλες οι καθυστερήσεις, χθες μάλιστα χάθηκε και δρομολόγιο», είπε μία επιβάτιδα του προαστιακού στο Live News.