Το Espace είναι μια από τις πιο γνωστές και ιστορικές επωνυμίες της αυτοκινητοβιομηχανίας, μιας και πριν από σχεδόν 40 χρόνια ήταν αυτό που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των πολυμορφικών.

Λογικά λοιπόν η Renault ήθελε να διατηρήσει το όνομα στη γκάμα της και μιας και τα πολυμορφικά πρακτικά βρίσκονται στο ναδίρ το έδωσε σε ένα SUV, το πιο μεγάλο της γκάμας της. Το οποίο καλύπτει και τον εξ ορισμού οικογενειακό προσανατολισμό του Espace.

Στην ουσία το νέο Espace είναι μια επιμηκυμένη έκδοση του Austral, με το οποίο φυσικά υπάρχουν και κοινά αισθητικά στοιχεία. Από εκεί και πέρα το μήκος του φτάνει τα 4,72 μέτρα και παρόλο που είναι κατά 140 χιλιοστά πιο μικρό σε σχέση με τον άμεσο πρόγονό του διαθέτει αντίστοιχους, αν όχι καλύτερους, χώρους στο εσωτερικό του.

Μάλιστα και αυτό είναι διαθέσιμο τόσο σε πενταθέσια όσο και σε εφταθέσια διάταξη. Με θέσεις για πέντε το πορτμπαγκάζ του κυμαίνεται από 581 έως 1.818 λίτρα, ενώ στην περίπτωση που μπορούν να μετακινηθούν εφτά τα αντίστοιχα νούμερα είναι 159 και 1.714 λίτρα.

Για χάρη της ακόμα μεγαλύτερης πρακτικότητα τα καθίσματα της μεσαίας σειρά μετακινούνται κατά μήκος, ενώ για κάθε κάθισμα υπάρχει ατομικός φωτισμός και θύρα USB-C.

Στο ταμπλό υπάρχει και εδώ η εντυπωσιακή οθόνη OpenR που αποτελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής του συστήματος infotainment -και οι δύο με διαγώνιο 12,0 ιντσών.

Το νέο Renault Espace θα είναι καταρχήν διαθέσιμο -στην Ευρώπη μέσα στην άνοιξη, στην Ελλάδα ενδεχομένως το φθινόπωρο- ως E-Tech Full Hybrid. Εδώ ο καινούργιος τρικύλινδρος βενζίνης των 1.200 κυβικών και των 131 ίππων συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 200 ίππους. Οι οποίοι επαρκούν για ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δεύτερα.



Πηγή