H Cayenne είναι ένα από τα σημαντικά μοντέλα της γκάμας της Porsche και η τρέχουσα γενιά της περνά στη δεύτερη φάση της λόγω της ανανέωσής της. Για την οποία οι σχεδιαστές της γερμανικής μάρκας προσανατολίστηκαν στα πρότυπα της ηλεκτρικής Taycan.
Σαφώς περισσότερο στο εσωτερικό αλλά και στο αμάξωμά της, υιοθετώντας στοιχεία όπως οι νέοι προβολείς αλλά και η πίσω φωτιζόμενη λωρίδα που συνδέει τα φώτα.
Στο εσωτερικό υπάρχει πλέον και μια τρίτη οθόνη 10,9 ιντσών, ακριβώς όπως και στην Taycan, μπροστά από το συνοδηγό. Η οθόνη αυτή έχει και δυνατότητα video streaming, με τους μηχανικούς της Porsche να έχουν χρησιμοποιήσει μια ειδική επίστρωση προκειμένου το περιεχόμενο που προβάλλεται να μην είναι ορατό από τον οδηγό.
Φυσικά υπάρχει και πάλι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,6 ιντσών και η οθόνη αφής των 12,3 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό. Επίσης αυτό που θα προσέξει κανείς είναι η μετακίνηση του επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων από την κονσόλα στο ταμπλό.
Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τον V6 των 3.000 κυβικών με το ένα turbo που αποδίδει πλέον 356 ίππους. Το συγκεκριμένο σύνολο εκτός από τη βασική Cayenne χρησιμοποιείται και στην plug-in υβριδική Ε-Hybrid που έχει συνδυαστική απόδοση 469 ίππων και χάρη στην πιο μεγάλη μπαταρία των 25,9 kWh ηλεκτρική αυτονομία 90 χιλιομέτρων.
Η Cayenne S πλέον δεν είναι εξακύλινδρη αλλά οχτακύλινδρη bi turbo με 474 ίππους, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η Turbo GT των 659 ίππων.
Εννοείται πως η ανανέωση και αναβάθμιση της Porsche Cayenne -στάνταρ μεταξύ άλλων είναι πλέον και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση PASM- συνοδεύεται και από αυξήσεις των τιμών της.