Τα κουπέ και πόσο μάλλον τα κάμπριο δεν διάγουν και την καλύτερη περίοδο ως κατηγορίες μιας και η δημοτικότητά τους έχει μειωθεί αισθητά.
Από την άλλη μια εταιρεία σαν τη Mercedes που δίνει ιστορικά το παρόν και στις δύο κλάσεις δεν μπορεί να μη συνεχίσει την παράδοση που έχει δημιουργήσει.
Έτσι ναι μεν παρουσίασε την καινούργια CLE, αρχικά ως κουπέ στην πορεία και ως κάμπριο, που όμως αντικαθιστά δύο μοντέλα της γκάμας της. Τις αντίστοιχες C και E-Class.
Μάλιστα είναι ακόμα πιο μεγάλη και από την Ε, μιας και το μήκος της φτάνει τα 4,85 μέτρα, ενώ στην εμφάνισή της δεσπόζουν τόσο το μεγάλο, ανάγλυφο καπό όσο και η έντονη κλίση της οροφής προς τα πίσω.
Το εσωτερικό είναι πολυτελές και οι χώροι μεγάλοι -ενδεικτικό το πορτμπαγκάζ των 420 λίτρων- ενώ οπτικά ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής των 11,9 ιντσών του συστήματος infotainment καθώς και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών.
Η λίστα των εξτρά, όπως άλλωστε το συνηθίζει η Mercedes, είναι μεγάλη και περιλαμβάνει έως και premium ηχοσύστημα surround 3D της Burmester.
Οι διαθέσιμοι κινητήρες έχουν όλοι ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V. Η βάση αποτελείται από τις δίλιτρες και πισωκίνητες CLE 220 d – diesel με κινητήρα 200 ίππων- και CLE 200 με 204 ίππους.
Η CLE 200 θα είναι διαθέσιμη και ως τετρακίνητη 4MATIC, ενώ η τετρακίνηση είναι στάνταρ στην CLE 300 4MATIC (2.000 κυβικά με 258 ίππους) καθώς και και στην κορυφαία εξακύλινδρη CLE 450 4MATIC των 3.000 κυβικών και των 381 ίππων.
Η νέα Mercedes CLE θα είναι διαθέσιμη από το φθινόπωρο, ενώ του χρόνου θα παρουσιαστεί τόσο το κάμπριο όσο και οι AMG.