Η BMW προχώρησε σε μια μικρής κλίμακας ανανέωση της σειράς 4, προκειμένου να τη φρεσκάρει ελαφρώς.
Η πιο σημαντική αλλαγή είναι οι επανασχεδιασμένοι προβολείς, ενώ φυσικά δεν έχει διαφοροποιηθεί διόλου η χαρακτηριστική, μεγάλη μάσκα που με την πάροδο του χρόνου αποκτά όλο και πιο πολλούς οπαδούς.
Αλλαγές έχουν γίνει και στα πίσω φώτα μιας και είναι διαθέσιμα τα καινούργια Laserlights με τα 3D γραφικά, στάνταρ στην M440i και προαιρετικά σε όλες τις άλλες εκδόσεις.
Κατά τα άλλα υπάρχουν, ως είθισται, νέα χρώματα (αμαξώματος και λεπτομερειών) και ζάντες καθώς και καινούργιες επενδύσεις στο εσωτερικό, όπου έχει υιοθετηθεί και ένα καινούργιο τιμόνι.
Λογικά και αναμενόμενα έχει υιοθετηθεί και η τελευταία και πιο εξελιγμένη έκδοση 8.5 του BMW iDrive.
Από πλευράς κινητήρων συνεχίζει αναβαθμισμένος ο δίλιτρος τετρακύλινδρος της 430i με την ήπια υβριδική υποβοήθηση αλλά παραμένοντας στους 259 ίππους. Ο εξακύλινδρος των 3.000 κυβικών της M440i έχει αποκτήσει ήπια υβριδική υποβοήθηση και η συνδυαστική απόδοσή του έχει ανέβει στους 391 ίππους.
Η απόδοση αυξήθηκε και στην κορυφαία έκδοση της Μ4, την Competition xDrive -τόσο στην κουπέ όσο και στην κάμπριο- μιας και ο high tech εξακύλινδρος με τα δύο tυrbo έφτασε εδώ τους 530 ίππους.
Που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,5 δεύτερα για την κουπέ και σε 3,7 δεύτερα για την κάμπριο. Όσο για την τελική του ταχύτητα φτάνει αντίστοιχα τα 290 και τα 280 χλμ./ ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Χωρίς αυτό περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα.