Η Ford προχώρησε στην ανανέωση του πιο δημοφιλούς μοντέλου της, τoυ Puma, το οποίο πλέον ακολουθεί όλες τις σύγχρονες τάσεις.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στο εσωτερικό του, μιας και πλέον έχει μια νέα οθόνη με μεγάλη διαγώνιο 12,0 ιντσών στην κατάληξη της κεντρική κονσόλας στο ταμπλό για το εξελιγμένο σύστημα infotainment SYNC4.

H οθόνη αυτή είναι προσαρμόσιμη και με αναβαθμισμένα γραφικά προβάλλοντας τις πληροφορίες που οι οδηγοί θεωρούν πιο χρήσιμες.

Από εκεί και πέρα η high tech εικόνα ενισχύεται και από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,8 ιντσών, το τιμόνι με τις δύο ακτίνες είναι καινούργιο, υπάρχει ψηφιακός βοηθός Alexa, αλλά και μεταξύ άλλων ένα προαιρετικό ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία.

Αναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, μεταξύ των οποίω περιλαμβάνεται και το Reverse Brake Assist που όταν κατά την κίνηση προς τα πίσω ανιχνεύσει ακίνητα εμπόδια όπως κολωνάκια, πεζούς, ποδήλατα ή άλλα οχήματα, θα προειδοποιήσει τον οδηγό και μπορεί να ενεργοποιήσει και τα φρένα.

Εξωτερικά το νέο Puma ξεχωρίζει από τους καινούργιους προβολείς του και τη νέα του φωτεινή υπογραφή, ενώ όπως και στο επίσης ανανεωμένο Kuga υπάρχει και εδώ μια έντονη αισθητική διαφοροποίηση μεταξύ των διαφορετικών εκδόσεων εξοπλισμού (Titanium, ST-Line, ST-Line X και ST).

Οι κινητήρες που αποτελούν τη γκάμα έχουν πλέον όλοι ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 V. O εισαγωγικός 1.0 EcoBoost Hybrid Powershift των 125 ίππων είναι διαθέσιμος τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο, ενώ αυτός των 155 ίππων αποκλειστικά με αυτόματο.

Επίσης υπάρχει και η σπορ έκδοση ST Powershift, στην οποία ο 1.0 EcoBoost φτάνει τους 170 ίππους, ενώ δεν συνεχίζει το ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων.



Πηγή