Νωρίς το απόγευμα το ένα τσιγάρο πίσω από το άλλο στο τιμόνι, στο δρόμο από Τρίπολη για Αθήνα και λίγο αργότερα όταν πια είχε πέσει το φως της ημέρας με το κινητό ανά χείρας. Από την Εθνική οδό μέχρι τον τερματικό σταθμό των ΚΤΕΛ, όπως καταγγέλλει στο Live News η γυναίκα που τράβηξε αυτές τις φωτογραφίες.
Έκπληκτη όπως λέει έβλεπε τον οδηγό να κρατάει το κινητό τηλέφωνο στα χέρια και να μιλάει. Έδινε πορεία στο λεωφορείο, άλλοτε με τους αγκώνες και άλλοτε με μια γρήγορη κίνηση του δεξιού του χεριού.
«Μιλούσε εκνευριστικά, μιλούσε συνεχώς. Φοβήθηκα όταν βλέπεις έναν άνθρωπο να οδηγεί με τους αγκώνες και ήταν και ώρα περίπου 19.00 και νύχτωνε».
Μετά την προβολή του χθεσινού ρεπορτάζ, με οδηγό να έχει το κινητό τηλέφωνο για 30 δευτερόλεπτα πάνω στο τιμόνι του λεωφορείου στην Κυψέλη, το τηλεφωνικό κέντρο του Live News πήρε φωτιά.
Με εικόνες, όπως αυτή, να πλαισιώνουν τις καταγγελίες.
Ο οδηγός που καταγράφηκε στην Κυψέλη, να είναι απορροφημένος στο κινητό του, τέθηκε το πρωί σε διαθεσιμότητα. Με τη διοίκηση της ΟΣΥ να στέλνει μήνυμα μηδενικής ανοχής, σε τέτοιου είδους συμπεριφορές.
Εκτός όμως από τις συμπεριφορές ορισμένων οδηγών, υπάρχουν και τα προβλήματα των λεωφορείων. Με τις μονωτικές ταινίες να είναι αδύνατον να κρύψουν την αλήθεια.
Σε αυτά τα βίντεο από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, βλέπουμε δρομολόγια που γίνονται με ανοιχτές τις πόρτες επειδή έχουν χαλάσει και δεν έχουν επισκευαστεί.
Είναι εικόνες που έχουμε δει και άλλες φορές στο παρελθόν, με τα χρόνια να περνούν και την κατάσταση να συνεχίζονται.
Από το σταυρόλεξο που έλυνε οδηγός στην Κηφισιά πριν από δύο μήνες, στην βροχερή νύχτα στην Κυψέλη και από εκεί, στα μηχανάκια που βρίσκονται μέσα, πίσω από τη θέση του οδηγού, στα τσιγάρα εν κινήσει και στις ζημιές που αναγκάζουν ορισμένους από τους επιβάτες, να έχουν μονίμως στραμμένη την προσοχή τους, για να μην χτυπήσουν.
Ο Στέλιος Τσαμπάζης, μέλος του ΔΣ στο συνδικάτο εργαζομένων ΟΑΣΘ και ο οδηγός μίλησε στο Live News, όπου τόνισε ότι οι κανόνες ασφαλείας είναι συγκεκριμένοι και το πρωτόκολλο προβλέπει αναλυτικά τι θα πρέπει να κάνει ένας οδηγός σε περίπτωση κατά την οποία ανοίξουν οι πόρτες σε ένα λεωφορείο εν κινήσει.