Ο 27χρονος Γάλλος εντάχθηκε στο δυναμικό της ομάδας το 2020 και πανηγύρισε την πρώτη νίκη του -και της Alpine- στο ουγγρικό γκραν πρι του 2021. Ο Οκόν κατέγραψε άλλες δύο παρουσίες στο βάθρο (στο γκραν πρι του Σακχίρ το 2020 και στο περυσινό γκραν πρι του Μονακό), ενώ το 2022 κατετάγη όγδοος στη βαθμολογία οδηγών, θέση που ήταν η καλύτερη στην καριέρα του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η είδηση για το «διαζύγιο» των δύο πλευρών έρχεται λίγες ημέρες μετά τη σύγκρουση του Οκόν με τον Γάλλο «ομόσταυλό» του, Πιέρ Γκασλί, στον πρώτο γύρο του γκραν πρι στο Μονακό (26/5), εξέλιξη που αναστάτωσε τη διοίκηση της Alpine. Μολονότι η απόφαση να μπει τέλος στη συνεργασία των δύο πλευρών δεν βασίστηκε αποκλειστικά σε ό,τι συνέβη στο Μονακό, το συγκεκριμένο συμβάν έπαιξε ένα ρόλο στο να μη συνεχίσουν μαζί στο 2025. Ο επικεφαλής της Alpine, Μπρούνο Φαμέν, εξέταζε τους τελευταίους μήνες τις διαθέσιμες επιλογές για το δίδυμο των οδηγών αγώνων της ομάδας ενόψει του 2025 και η γαλλική ομάδα αποφάσισε να μην ανανεώσει το συμβόλαιο του Οκόν. Η Alpine έκανε γνωστό ότι θα ανακοινώσει τους οδηγούς της για το 2025 «εν ευθέτω χρόνω», ενώ ο Οκόν, ο οποίος θα συνεχίσει να «τρέχει» με την ομάδα στο υπόλοιπο της σεζόν, δήλωσε ότι θα επιβεβαιώσει το μέλλον του «σύντομα».
Η Alpine είναι πιθανό να συνεχίσει το 2025 με τον Γκασλί, το συμβόλαιο του οποίου λήγει στο τέλος της χρονιάς. Στους υποψηφίους για τη θέση του «ομόσταυλού» του συμπεριλαμβάνονται ο Αυστραλός «αναπληρωματικός» οδηγός της ομάδας, Τζακ Ντούχαν, και ο Γερμανός Μικ Σουμάχερ που «τρέχει» για λογαριασμό της Alpine στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC). Στο μεταξύ, ακόμη ένα όνομα που τα διεθνή ΜΜΕ… συνδέουν με τη γαλλική ομάδα είναι ο Κινέζος Γκουανγιού Ζου της Sauber, ο οποίος στο παρελθόν υπήρξε μέλος της ακαδημίας νεαρών οδηγών της Alpine.
Σε ό,τι αφορά τον Οκόν, το επόμενο «βήμα» του στη Φόρμουλα Ένα δεν είναι… ξεκάθαρο, αλλά το όνομά του «συνδέεται» με δύο ομάδες. Για τον Γάλλο ενδιαφέρεται η Haas, η οποία αναζητά έναν έμπειρο οδηγό ως παρτενέρ του νεαρού Βρετανού, Όλιβερ Μπέρμαν, στον οποίο είναι πιθανό να δώσει του χρόνου θέση οδηγού αγώνων στη Formula 1. Επίσης, ο Οκόν φέρεται να είναι η προτιμώμενη επιλογή της Sauber/Audi, εάν ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ επιλέξει να μην αποδεχθεί την πρόταση να ενταχθεί στο δυναμικό της ελβετικής ομάδας. Αυτή τη στιγμή ο Ισπανός εξετάζει το αν θα δεσμεύσει το μακροπρόθεσμο μέλλον του με την Audi ή αν θα αποδεχθεί τη θέση οδηγού που του πρότεινε η Williams, προκειμένου να είναι «ομόσταυλος» του Άλεξ Άλμπον από την επόμενη χρονιά.