Το συνέδριο Trade Winds στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων για άλλη μια χρονιά συγκέντρωσε κορυφαία στελέχη της Ναυτιλίας όπου μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις σκέψεις τους για τις νέες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η ναυτιλία. Γεωπολιτικές, οικονομικές ακόμα και αυτή της κλιματικής αλλαγής.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ο Βαγγέλης Μαρινάκης αναφέρθηκε στις νέες ενεργειακές προκλήσεις της Ναυτιλίας και επισήμανε γιατί η Ναυτιλία βρίσκεται σε ένα διαφορετικό οικονομικό κύκλο από αυτό του 2008.

«Θα σας πω ορισμένους παράγοντες που λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας για το τι κάνουμε στο μέλλον και επίσης ορισμένους άλλους παράγοντες που είναι δύσκολο να προβλέψουμε καθώς ότι λαμβάνουμε υπόψη μας σήμερα μπορεί να φανεί ακαδημαϊκό αύριο και να έχει μεγάλες εκπλήξεις. Γιατί έτσι είναι η ναυτιλία, γι’ αυτό και οι προβλέψεις δεν επαληθεύονται πάντα. η ζήτηση για ενέργεια αυξάνεται επίσης πολύ και βλέπουμε ότι, λόγω της Τεχνητής Νοημοσύνης, χρειαζόμαστε, ειδικά στις ΗΠΑ αλλά και στην Ευρώπη, πολύ περισσότερη ενέργεια και νερό που θα είναι πολύ σημαντικό για τα επόμενα χρόνια και πιο σημαντικό από ό,τι ήταν μέχρι σήμερα».

Ο Alexander Saverys CEO CMB,Euronav ανέφερε:
«Νομίζω ότι εκεί που είμαστε ελαφρώς διαφορετικοί από μερικούς ανθρώπους είναι ότι αποφασίσαμε να επανεπενδύσουμε μερικά από τα έσοδα με σημαντικό και ριζικό τρόπο σε ένα καλύτερο αύριο».

«Aπό την πλευρά της ζήτησης της προσφοράς, είμαι εξαιρετικά αισιόδοξος, αλλά νομίζω ότι οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι είναι πολλοί», είπε ο Mikael Skov.

Ο Paolo Enoizi, CEO Gaslog επεσήμανε: «Πολλοί από τους ναυλωτές άρχισαν να εκτιμούν τώρα πόσο γρήγορα μπορούν να εκτρέψουν πλοία».

Ο Andrian Dacy,CEO & CIO J.P Morgan Asset Management είπε: «Η μεγαλύτερη ανησυχία μου αυτή τη στιγμή δεν είναι η γεωπολιτική. Πρόκειται για την κινεζική οικονομία και τη σύνδεσή της με τη ναυτιλία».

Η ιδρύτρια της Navios Group στη συζήτηση με τον αρχισυντάκτη του Trade Winds δεν έκρυψε πάλι ποσό παθιασμένη είναι με το επάγγελμα της.

Kάθε μέρα που πηγαίνεις στο γραφείο δεν ξέρεις τι θα γίνει, είναι καιρικό πρόβλημα, γεωπολιτικό, εκλογές, πειρατεία, τι είναι από όλα, είναι τεχνολογικές αλλαγές αλλά όπως και να έχει είναι μια συναρπαστική επιχείρηση

Ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της Capital Maritime & Trading Corp Ευάγγελος Μαρινάκης συναντήθηκε σήμερα στα «Ποσειδώνια» με αντιπροσωπεία του ομίλου CSSC με επικεφαλής τον Αντιπρόεδρό του κ. Du Gang.

Αφορμή ήταν η παραγγελία ύψους $800 εκατομμυρίων 6 πλοίων τύπου VLCC στο Ναυπηγείο Dalian. Αυτά τα πλοία είναι πρωτοποριακά, καθώς υποστηρίζουν τις τελευταίες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και, το πιο σημαντικό, έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν LNG ως καύσιμο, μειώνοντας τις εκπομπές άνθρακα κατά περισσότερο από 25%.

Ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός τόσο για την Capital όσο και για την ομάδα CSSC, καθώς ενώνονται στις προσπάθειές τους για απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, και συζήτησαν ευκαιρίες για περαιτέρω συνεργασία στο εγγύς μέλλον, συμβάλλοντας περαιτέρω στην οικονομική σχέση μεταξύ Ελλάδας και Κίνας.



megatv.com