Η Smart δραστηριοποιείται και πάλι στην Ευρώπη και στη χώρα μας και η γκάμα της περιλαμβάνει σαφώς μεγαλύτερα μοντέλα, τα SUV #2 και #3, σε σχέση με αυτά που είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν.
Στα πλάνα της μάρκας βρίσκεται και το ακόμα μεγαλύτερο #5 που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στην τελευταία Auto China στο Πεκίνo, αλλά στο μέλλον ίσως υπάρξει και μια επιστροφή στις ρίζες.
Αυτό σημαίνει πως η smart, που πλέον ανήκει εξ ημισείας στις Mercedes και Geely, μπορεί να εξελίξει και να παρουσιάσει το διάδοχο του Fortwo. Του διθέσιου λιλιπούτειου μοντέλου που έκανε τη μάρκα γνωστή και διαμόρφωσε το προφίλ της.
Το νέο αυτό μοντέλο, που αν φτάσει στην παραγωγή θα ονομάζεται #2, δεν είναι καθόλου εύκολο εγχείρημα. Τόσο που η Smart έχει ήδη πει πως θα συνεχίσει προς την υλοποίησή του μόνο αν βρεθεί κάποιος συνεργάτης με τον οποίο θα μοιραστεί το κόστος εξέλιξης και στη συνέχεια θα επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας στην παραγωγή.
Σαν δεύτερο βήμα, πάντα υπό την προϋπόθεση της υλοποίησης του #2, θα είναι και η εξέλιξη ενός διαδόχου του Roadster. Του διθέσιου Smart που είχε, οπτικά τουλάχιστον, ένα σπορ χαρακτήρα.