Η Audi επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική της, καθώς η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση προχωρά πιο αργά από ό,τι είχε αρχικά προβλεφθεί.
Παρότι η εταιρεία εξακολουθεί να στοχεύει σε μια πλήρη ηλεκτρική γκάμα έως το 2033, σκοπεύει να ενισχύσει τις υβριδικές επιλογές της για να καλύψει το κενό.
Έτσι τα νέα Audi, όπως το ολοκαίνουργιο A5 που παρουσιάστηκε πρόσφατα, θα διαθέτουν πιο αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς και πιο εξελιγμένα ήπια υβριδικά συστήματα. Ταυτόχρονα τα αναβαθμισμένα plug-in υβριδικά συστήματα με τις μεγαλύτερες μπαταρίες θα εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία που θα ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα.
Η αναθεωρημένη στρατηγική της Audi αντικατοπτρίζει μια γενικότερη τάση στον κλάδο, καθώς κατασκευαστές όπως η Mercedes, η BMW και η Ford αναπροσαρμόζουν τα πλάνα τους για να συμβαδίσουν με τον αργό ρυθμό υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο CEO της Audi, Gernot Döllner, παραδέχτηκε ότι, παρόλο που η μετάβαση προς τα ηλεκτρικά οχήματα συνεχίζεται, μια μεταβατική περίοδος με αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά (PHEV) και ηλεκτρικά μοντέλα (EV) θα διαρκέσει τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία.
Έτσι το νέο πλαίσιο PPC που χρησιμοποιείται ήδη στο Audi A5 και θα αποτελέσει τη βάση και για μελλοντικά μοντέλα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να υποστηρίζει πολλαπλές επιλογές συστημάτων πρόωσης, συμπεριλαμβανομένων και πιθανών διαμορφώσεων τύπου range extender.