Η νίκη έκλεισε μια συναισθηματική εβδομάδα για τον Ρέντικ, καθώς ο μέντοράς του , Σκοτ Μπλουμκουίστ, σκοτώθηκε σε αεροπορικό δυστύχημα μόλις τρεις ημέρες πριν από τον αγώνα.

Ο Ρέντικ είναι ένας από τους 12 οδηγούς με μια θέση εξασφαλισμένη στην post season, αφήνοντας τέσσερις διαθέσιμες θέσεις με τους αγώνες να απομένουν σε Daytona και Darlington. Κέρδισε επίσης έναν αγώνα Cup Series πριν από τέσσερις μήνες με το Νο. 45 της Toyota για την 23XI, την ομάδα που ανήκε στους Ντένι Χάμλιν και Μάικλ Τζόρνταν.

Ο Μάρτιν Τρούεξ Τζούνιορ χάθηκε στο Νο. 19 της Toyota στον 194 γύρο, φέρνοντας την κίτρινη σημαία και μια επανεκκίνηση με έξι γύρους για το τέλος.

Ο Ρέντικ ήταν μπροστά στην πρώτη επανεκκίνηση και ο αγώνας πήγε σε δεύτερη παράταση όταν ο Καστάιν έτρεχε 11ος και ήταν μέρος μιας συντριβής που έφερε άλλη μια κίτρινη.

Ο Γουίλιαμ Μπάιρον οδήγησε τη δεύτερη επανεκκίνηση αλλά ο Ρέντικ τον πέρασε.

Ο Κάιλι Λάρσον ο οποίος ηγείται της βαθμολογίας του Κυπέλλου και ήταν το φαβορί της BetMGM Sportsbook για να κερδίσει τον αγώνα, έχασε τον έλεγχο του Νο. 5 Chevrolet στον 115ο γύρο και πολλά αυτοκίνητα μπλέχτηκαν στο χάος.

Λίγους γύρους αργότερα, ο Λογκάνο πήγε στο γκαράζ το κατεστραμμένο No. 22 Ford του και το No. 23 Toyota του Γουάλας δέχτηκε ένα χτύπημα για να σταματήσει τη σχετική επιτυχία που είχε στον αγώνα ο οδηγός on-the-bubble.

Η συσσώρευση οδήγησε τον Λογκάνο να τερματίσει στην 33η θέση, με τον Λάρσον μια θέση πίσω στο πεδίο των 36 αυτοκινήτων.



ertsports.gr