Από την στιγμή που ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, 10ου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, άπαντες είχαν «κυκλώσει» τη δεύτερη ημέρα, η οποία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, ως τη δυσκολότερη του αγώνα.
Ο λόγος, δεν αφορούσε τόσο στον αριθμό των 6 ειδικών διαδρομών διαδρομών (Ρεγγίνι – 28,67 χλμ., Θήβα – 20,95 χλμ., Άγιοι Θεόδωροι Χ 2 – 25,87 χλμ., Λουτράκι – 12,90 χλμ., Υπερειδική – 1,97 χλμ.), ούτε στα 116,23 αγωνιστικά και τα 695,64 συνολικά χιλιόμετρα, αλλά στο γεγονός ότι τα πληρώματα βρέθηκαν στο δρόμο για περισσότερες από 16 ώρες, ενώ παράλληλα δεν υπήρχε ενδιάμεσο σέρβις, παρά μόνο μια ζώνη τοποθέτησης ελαστικών (Tyre Fitting Zone).
Αν στα παραπάνω προσθέσουμε το δεδομένο της έναρξης και ολοκλήρωσης της ημέρας στη Λαμία, ενώ κατά τη διάρκειά της τα αυτοκίνητα έφτασαν στην περιοχή της Κορινθίας, τότε το μέγεθος της δυσκολίας γίνεται απόλυτα αντιληπτό.
Από την πλευρά τους, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής γνώριζαν πως για να αυξήσουν τις πιθανότητες «επιβίωσης» σε μια τόσο δύσκολη ημέρα, έπρεπε να ακολουθήσουν αντίστοιχη στρατηγική, με εκείνη που υιοθέτησαν χθες.
Έτσι και έγινε, με το πλήρωμα της Traction Rally Team να έχει ως βασικό μέλημα την προστασία του Ford Fiesta Rally3, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως όπου υπήρχε δυνατότητα, δε θα προσπαθούσε να αυξήσει το ρυθμό του.
Στην πρώτη και μεγαλύτερη ειδική διαδρομή τόσο της ημέρας όσο και του αγώνα (Ρεγγίνι), το δίδυμο κινήθηκε όσο ταχύτερα γινόταν, αποφεύγοντας ταυτόχρονα τις κακοτοπιές. Αντίστοιχη τακτική ακολούθησε και στην Θήβα, προτού κατευθυνθεί προς την Κορινθία.
Εκεί, η στρατηγική διαφοροποιήθηκε, καθώς οι πολλές πέτρες και η σκληρότητα του οδοστρώματος, σε συνδυασμό με την ζέστη, αύξησαν το βαθμό δυσκολίας, καθιστώντας πολύ πιθανά τα κλαταρίσματα ελαστικών ή άλλων ειδών μηχανικά προβλήματα.
Με αυτό το σκεπτικό, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής εστίασαν στην αποφυγή κάθε ρίσκου, θέλοντας να ολοκληρώσουν χωρίς ζημιές την πιο απαιτητική, από κάθε άποψη, ημέρα του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις.
Η στρατηγική αυτή απέφερε καρπούς, οπότε μετά από την υπερειδική διαδρομή στον Σείριο, η οποία προσέλκυσε μεγάλο πλήθος θεατών και συνολικά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής κατάφεραν να ανελιχθούν σημαντικά στην γενική κατάταξη και όχι μόνο.
Συγκεκριμένα, κατόρθωσαν να ανέβουν στην 34η θέση, από την 50ή όπου ξεκίνησαν την ημέρα, ενώ ταυτόχρονα έχουν εισέλθει στη δεκάδα του WRC3 (10η θέση) για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3 και στην πεντάδα μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων (5η θέση).
Το Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώνεται την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου με 3 ειδικές διαδρομές (Οινοχώρι – 17,47 χλμ., Ελευθεροχώρι Χ 2 – 18,29 χλμ.) συνολικού μήκους 54,05 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Ωστόσο, ο επίλογος μόνο εύκολος δε μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού η καταπόνηση ανθρώπων και μηχανών είναι ήδη μεγάλη, ενώ η σφοδρή ξαφνική καταιγίδα στην περιοχή πέριξ της Λαμίας, το βράδυ του Σαββάτου, αναμένεται να καταστήσει ακόμη πιο δύσκολα τα περάσματα από τις ειδικές διαδρομές.